Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:658669
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Extract

Ņemot vērā iepriekš minēto, darba autore atzīmē, ka cena un atlaides reklāmās tiek norādītas tikai tad, ja reklāma izvietota vietā, kur tā sasniedz auditoriju, kurai ir iespēja iegādāties tuvākajās tirdzniecības vietās produktu par norādītajām atlaidēm. Turklāt, ja auditorija konstatē, ka reklamētās atlaides nav pieejamas vai cena atšķiras tirdzniecības vietā no reklāmā norādītās, tad tas izraisa negatīvas emocijas.
G.J.Tellis (G.J. Tellis, 1997) raksturojot reklāmas un pārdošanas savstarpējās attiecības, norāda uz to, ka diemžēl ne visas reklāmas ir efektīvas un iespaido pārdošanas apjomus, tāpēc reklāmas ir jātestē. Ja reklāma neiespaido pārdošanas apjomu vairāku nedēļu laikā, tad tas arī visticamāk nekad nenotiks un ir jādomā par citiem veidiem, kā efektīvāk uzrunāt auditoriju.
No iepriekš minētā darba autore secina, ka ir jāseko līdzi reklāmas efektivitātei un regulāri tā jāizmēra, jo citādi reklāma vairāk var nest zaudējumus, nekā pārdošanas apjoma pieaugumu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1379132
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register