Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:338335
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.10.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Ļoti būtisks kontekstuālais faktors, kas ietekmē sociāli emocionālo mācīšanos, ir ģimene. Labvēlīgā ģimenē sociāli emocionālā kompetence skolēnā attīstās, taču diemžēl bērni, kas nāk no nelabvēlīgas ģimenes, sociālo emocionālo prasmju apguve tiek bloķēta, jo šādās ģimenēs vecāki pret bērnu mēdz izturēties vardarbīgi, agresīvi. Ja vecāki regulāri pret bērnu “izgāž” dusmas, bērns tiek pakļauts lielam negatīvam stresam. Esmu pārliecināts, ka šādi bērni savas negatīvās emocijas var “nodot” tālāk, kas, protams, var radīt problēmas šo kompetenču apguvē klasē - skolā. Pēc manām domām, bērni, kuri regulāri ģimenē izjūt stresu, viņi bieži neapmeklē skolu, iesaistās arī nevēlamās kompānijās, melo un līdz ar to viņi nemācās un skolā ir nesekmīgi.
Es secinu, ka sociāli emocionālās prasmes ir pamats, lai risinātu problēmu situācijas, sadarbotos, cienītu un rūpētos par citiem, efektīvi mācītos un dotu ieguldījumu savās ģimenēs, vietējā kopienā un sabiedrībā kopumā (Martinsone Niedre 2013). Autors piekrīt teiktajam, kā arī ir jāatbalsta viedokli, ka sociāli emocionālās prasmes ir jāsāk apgūt jau pirmsskolā un jāturpina turpmākos izglītības gados - līdztekus akadēmiskajām prasmēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register