Dubulti jāpiesargās radot reklāmu bērniem, reklamējot kaitīgus produktus un izmantojot psiholoģiskās taktikas, lai stimulētu pieprasījumu. Izpratne par ētiskajiem un tiesiskajiem jautājumiem var ļoti palīdzēt radīt legālu un atbildīgu reklāmas ziņu.
Reklāmas taktikas atspoguļo daudzus ētiskos izaicinājumus. Reklāmas radītājiem ir vairāki ne tik ētiski un legāli instrumenti, tai skaitā zemapziņas reklāma, emocionālais piegājiens, spēlēšanās ar ne tik izglītotiem indivīdiem, propagandas izplatīšana politiskajās reklāmās un dažādas citas taktikas no kurām atsakās ētiski reklāmas veidotāji. Un viņi būs uzvarētāji, jo galu galā patērētāji dod priekšroku uzņēmumiem, kas savās reklāmās neizmanto psiholoģiskas un manipulējošas taktikas, lai uzlabotu savu uzņēmumu.
Patērētāji nav muļķi, un viņiem šobrīd ir lielākas iespējas nekā agrāk pārbaudīt informāciju un to patiesumu. Ātrāk vai vēlāk patērētājs sapratīs, ka tiek vazāts aiz deguna un ļoti cietīs uzņēmums, jo mūsdienās vairāk nekā agrāk patērētājiem ir iespējams savu negatīvo pieredzi izstāstīt pasaulei sociālajos medijos. Tāpēc reklāmas radītājiem ir jārada patiesa un ētiska reklāma, kas atbilst sabiedrības prasībām. Rīkojoties citādāk ir iespējams ļoti ātri sagraut visu savu biznesu.
…