Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:599204
 
Evaluation:
Published: 09.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Dubulti jāpiesargās radot reklāmu bērniem, reklamējot kaitīgus produktus un izmantojot psiholoģiskās taktikas, lai stimulētu pieprasījumu. Izpratne par ētiskajiem un tiesiskajiem jautājumiem var ļoti palīdzēt radīt legālu un atbildīgu reklāmas ziņu.
Reklāmas taktikas atspoguļo daudzus ētiskos izaicinājumus. Reklāmas radītājiem ir vairāki ne tik ētiski un legāli instrumenti, tai skaitā zemapziņas reklāma, emocionālais piegājiens, spēlēšanās ar ne tik izglītotiem indivīdiem, propagandas izplatīšana politiskajās reklāmās un dažādas citas taktikas no kurām atsakās ētiski reklāmas veidotāji. Un viņi būs uzvarētāji, jo galu galā patērētāji dod priekšroku uzņēmumiem, kas savās reklāmās neizmanto psiholoģiskas un manipulējošas taktikas, lai uzlabotu savu uzņēmumu.
Patērētāji nav muļķi, un viņiem šobrīd ir lielākas iespējas nekā agrāk pārbaudīt informāciju un to patiesumu. Ātrāk vai vēlāk patērētājs sapratīs, ka tiek vazāts aiz deguna un ļoti cietīs uzņēmums, jo mūsdienās vairāk nekā agrāk patērētājiem ir iespējams savu negatīvo pieredzi izstāstīt pasaulei sociālajos medijos. Tāpēc reklāmas radītājiem ir jārada patiesa un ētiska reklāma, kas atbilst sabiedrības prasībām. Rīkojoties citādāk ir iespējams ļoti ātri sagraut visu savu biznesu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1364624
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register