Secinājumi:
1. Kopumā kampaņu autore vērtē kā izdevušos, kas lielā mērā ir pateicoties šajā kampaņā ieguldītajam sabiedrisko attiecību darbam.
2. Ar katru gadu palielinās talcinieku skaits, kas piedalās šajā kampaņā (2008.gadā – 50 000, 2009. gadā – 110 000, 2010. gadā – 150 000), kas norāda uz to, ka cilvēki sāk mainīt savu uzvedību un kļūst sociāli atbildīgi pret apkārtējo vidi, kas ir pozitīvi, jo liecina par to, ka mēs cīnāmies jau ar pašu problēmu, nevis tikai ar tās izraisītajām sekām.
3. Pēc talkas tika saņemtas arī atsauksmes un pateicības vārdi dažādos plašsaziņas līdzekļos. Cilvēki to vērtē, kā pozitīvu pasākumu, kas veicina saliedētību, kas tieši atbilst šīs kampaņas idejai.
…