Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:876676
 
Evaluation:
Published: 02.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Manā pieredzē gadījās, ka speciālists, kuram sūdzējos par pakalpojumu kvalitāti pateicās man par to, ka es uzdrošinājos izteikt savu neapmierinātību nekavējoties. Tobrīd es jutos tā, it kā manas izteiktās piezīmes ir vērtīgas un spēs uzlabot uzņēmuma servisu. Tas mani uzrunāja! Ir jāatceras, ka neviens nav ideāls un nekad nebūs, bet pateicoties klienta atsauksmēm – pozitīvajām un negatīvajām, uzņēmums zinās kurā jautājumā ir nepietiekami profesionāls.
Kas ir “rūpes par klientu”? Tās neietver sevī tikai laipnu izturēšanos pret klientiem: sekmīgā un perspektīvā biznesā klienta vajadzībām, interesēm un vēlmēm tiek pakārtoti visi biznesa lēmumi un darbības apkalpošana, kas savukārt nodrošina tālāku biznesa attīstību. Ir jāatceras, ka nav neatrisinātu problēmu – ir tikai slikta attieksme pret tām. Ja pats darbinieks nevar atrisināt problēmu, ir jāvēršas pēc palīdzības pie kolēģim vai vadības. Pateicoties veiksmīgai sadarbībai ar neapmierinātajiem klientiem, var saprast klientu vajadzības, uzlabot piedāvāto kvalitāti un būt vēl labākiem nekā konkurenti.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register