Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:118216
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Sekretāre ir kā vizītkarte birojam, tāpēc viņai ir jābūt priekšzīmīgai. Pirmais ko klients redzēs būs sekretāre un kā viņa izturēsies pret klientu, kā viņa izskatīsies, spriedīs par visu biroju.
Sekretārei ir jābūt laipnai, smaidīgai (arī runājot pa tālruni), diplomātiskai, inteliģentai, čaklai ar darba mīlestību, apzinīgai, atsaucīgai, prasme adaptēties, vienkāršai, pieticīgai, akurātai, labvēlīgai, prasmei ātri uztvert notikumu un parādību būtību, ar sabiedrisku raksturu, spēju kontaktēties, kas palīdzēs sekretārei veidot pareizas attiecības ar apmeklētājiem, darbiniekiem, vadītāju utt., ar saprātīgu piesardzību lēmumu pieņemšanā, ar artistiskumu, kas palīdzēs pārvarēt personiskās emocijas kopējās lietas interesēs, labā līmenī organizēt apmeklētāju pieņemšanu utt., humora izjūtu, spējīgai patstāvīgi izglītoties, paplašināt savu redzesloku.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register