Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:402684
 
Evaluation:
Published: 11.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Secinājumi
1. 2010.gada 24.aprīļa traģiskā avārija ir uzskatāma par ārkārtas gadījumu, jo uzņēmuma vēsturē tas ir pirmais šāds letālais gadījums.
2. „Rīgas satiksme” krīzes komunikācijas ietvaros nodrošināja nepieciešamos pasākumus, lai pēc iespējas ātrāk novērstu tēlam zaudējumus nesošas sekas.
3. „Rīgas satiksme” nodrošināja komunikāciju ar visām iesaistītām pusēm, rīkoja ārkārtas sēdi un publiski paziņoja lēmumus un slēdzienus, kas liecina par svarīgu krīzes punktu – neslēpt informāciju un sabiedrības un medijiem.
4. „Rīgas satiksme” uzņēmās tikai daļēju atbildību par notikušo – izmaksāja kompensācijas, bet policijas atzinumā, ka vainīgs ir autobusa vadītājs tā neiebilda.
5. Kopumā „Rīgas satiksme” pārvadāto klientu skaits kopš negadījuma nav samazinājies, bet gan audzis, ja augustā tika pārvadāti 9 miljoni pasažieru, tad jau oktobrī skaits sasniedza 12 miljonus.
6. Noteiktas klientu aptaujas, pētījumi netika veikti, lai noskaidrotu, kā mainījies uzņēmuma tēls patērētāju skatījumā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1241099
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register