Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:892293
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Viens no būtiskākajiem uzņēmuma uzdevumiem reklāmas izstrādē ir savas mērķauditorijas
noteikšana. Precīzi definēta uzņēmuma mērķauditorija ļauj veidot efektīvas un specifiskas reklāmas,
kas maksimāli sasniedz potenciālos klientus. Lai noteiktu savu mērķauditoriju pēc iespējas precīzāk,
uzņēmumam ir nepieciešama tirgus segmentēšana – patērētāju vajadzību izpēte, to rīcības tirgū un
attieksmes pret mārketinga pasākumiem izpēte. Attiecīgi iespējams izšķirt raksturīgākās tirgus
segmentēšanas pazīmes – ģeogrāfiskās, demogrāfiskās, sociāli ekonomiskās, nacionālās un kultūras,
personiskās un rīcības pazīmes.
1 Attiecīgi raksturīgākajām tirgus segmentēšanas pazīmēm darba
autore sekojoši raksturos un analizēs starptautiskā zīmola Nike mērķauditoriju, tās paradumus un
intereses, kā arī galvenos motivējošos faktorus, kāpēc iegādājas zīmola produktus.
Attiecīgi tam, ka Nike ir starptautisks un viens no pasaulē atpazīstamākajiem zīmoliem, Nike
iepazīstina ar dažādu preču klāstu un attiecīgi veic arī dažādas reklāmas kampaņas viscaur pasaulē –
ASV, Eiropā, Austrālijā, Āzijā un Āfrikā.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1397333
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register