Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:627226
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lai vēl vairāk ielūkotos piemēros un saprastu, kā dažādi produkti izmanto dažādu psiholoģisko pieeju, var aplūkot sporta zāļu reklāmas.
Sporta zāļu reklāma var būt piemēram, vīrietis sporta zālē smagi trenējas un uz viņu atskatās sievietes; vai arī sieviete sporta zālē veic dažādus vingrinājumus, iepauzē, lai ievilktu elpu un turpina sportot. Pēc būtības abas šīs reklāmas var likties ļoti vienādas, bet ziņa ko viņas grib nodot skatītājiem ir ļoti dažādas. Pirmajā reklāmas gadījumā reklāmas ziņa ir tāda, ka vīrieši ar atlētisku ķermeni var piesaistīt sieviešu uzmanību un iegūt seksuālo partneri. Otras reklāmas gadījumā reklāmas ziņa ir tāda, ka trenējoties sievietes var būt stipras un apņēmīgas. Abu šo reklāmu mērķis ir panāk, ka cilvēki apmeklē sporta zāli, bet katra no tām izmanto savādāko psiholoģisko ziņu, lai to panāktu.
Paštēls un pašnovērtējums ir ļoti saistīts sporta zāļu reklāmās. Cilvēki kuri jūtas pievilcīgi ir augstāka pašapziņa. Esot formā rodas pārliecības sajūta, kamēr liekais svars var radīt zināmus apgrūtinājumus. Sporta zāļu īpašnieki saprot šīs vēlmes un uz tām arī balstās veidojot reklāmas.
Sporta zāļu reklāmas balstās uz diviem spēcīgiem instinktiem. Pirmais ir vēlme būt formā un būt seksuāli pievilcīgam, piemēram, tādēļ reklāmās parasti ir redzami atlētiski vīrieši un sievietes, nododot ziņu, ka sportojot jūs varat kļūt tikpat pievilcīgi. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1364618
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register