Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:164453
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Problēmsituācija- Vadība
SIA „X” pastāv 5 gadus( apģērbu franšīze Latvijā). Tā mērķauditorija ir iedzīvotāji ar vidēji augstu un augstu ienākumu līmeni, jo apģērbu cenas nav zemas, tomēr tās arī nevar pieskaitīt tikai pie luksus līmeņa precēm, kuras var atļauties tikai bagātāko slāņu patērētājs. Tā kā šajā veikalā preces netiek tirgotas lielos apmēros, īpaša uzmanība pārdevējam ir jāpievērš, lai iespējami katrs pircējs varētu justies veikalā īpaši gaidīts un gribēts. To nodrošina personāls, kura pienākumos ietilpst laipns un patīkams apkalpošanas serviss, uzraudzīšana, lai veikals būtu kārtībā (tajā ietilpst arī neliela uzkopšana no rīta), un tirdzniecības veicināšana, veidojot individuālu pieeju katram klientam un viņa vajadzībām.
Veikala vadību veido ģimenes saites starp tēvu (50g.) un meitu (27g.), nevienam gan no minētajiem nav specializētu zināšanu uzņēmējdarbībā – tēvs pēc izglītības ir grafiķis, bet meita – topošā grāmatvede. Darbiniekam sākot strādāt šajā uzņēmumā, vadība par sevi rada iespaidu, ka ir stingra, ar diezgan lielām prasībām, kas tajā pašā laikā ir pilnīgi saprotamas, ņemot vērā, ka apkalpošanas servisa līmenis Latvijā ir kritiskā līmenī un bieži vien mēdz būt klupšanas akmens daudziem uzņēmumiem, kas ekonomiskās krīzes rezultātā daļēji arī šī iemesla dēļ cieš zaudējumus un pat bankrotu. Izejot sākotnējo apmācību, tiek norādīts uz galvenajām lietām, kas būtu jāievēro apkalpošanas procesa laikā, piemēram, obligāta sasveicināšanās ar klientu brīdī, kad tas ienāk veikalā, arī informācija par uzņēmuma preci, kvalitāti utt.
Tomēr laikam ejot, varēja sākt just, ka šī personāla apmācība nebeidzas, bet pārvēršas par „mūžīgo apmācību”. Nemitīgi norādījumi no priekšniecības puses liek justies padotajam kā cilvēkam, kas nespēj veikt savu darbu pietiekami labi, turklāt aizrādījumi tiek izteikti aizskarošā veidā, ar pārākuma izjūtu pār padoto kā zemāk stāvošu personu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1376238
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register