Statoil jeb “Circle K Latvia” mazumtirdzniecības reģiona vadītājs Dainis Ramats stāsta: “Esam novērojuši, ka jaunajiem darbiniekiem sākumā ir interesanti, bet vēlāk darba devējam ir jāatrod, kā darbiniekus ieinteresēt. Tieši tāpēc būtiska ir darbinieku iesaiste – par to jārūpējas nepārtraukti. Svarīgi ir darbiniekus mudināt domāt kā klientam, bet rīkoties kā īpašniekam. Lai to panāktu, par saviem darbiniekiem domājam nevis reizi gadā, izvērtējot uzņēmuma rezultātus, bet katru dienu, izvērtējot darbinieka izaugsmi un kopējo labsajūtu uzņēmumā. Piemēram, viegli adaptējama prakse jebkurā uzņēmumā ir piecu minūšu ikdienas sapulce, kurā vadītājs – mūsu gadījumā degvielas uzpildes stacijas vadītājs – brīvā formā ar katru darbinieku pārrunā konkrētās dienas vai nedēļas aktualitātes, kā arī darbinieka sajūtas. Šāda pastāvīga interese par darbinieku veicina uzticēšanos, saliedē komandu, kā arī motivē ikvienu labākiem sasniegumiem.” https://businessnetwork.lv/ievads/pardosana/kada-ir-statoil-magiska-recepte-darbinieku-motivesana-un-klientu-apkalposana-52680…