Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:772892
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Statoil jeb “Circle K Latvia” mazumtirdzniecības reģiona vadītājs Dainis Ramats stāsta: “Esam novērojuši, ka jaunajiem darbiniekiem sākumā ir interesanti, bet vēlāk darba devējam ir jāatrod, kā darbiniekus ieinteresēt. Tieši tāpēc būtiska ir darbinieku iesaiste – par to jārūpējas nepārtraukti. Svarīgi ir darbiniekus mudināt domāt kā klientam, bet rīkoties kā īpašniekam. Lai to panāktu, par saviem darbiniekiem domājam nevis reizi gadā, izvērtējot uzņēmuma rezultātus, bet katru dienu, izvērtējot darbinieka izaugsmi un kopējo labsajūtu uzņēmumā. Piemēram, viegli adaptējama prakse jebkurā uzņēmumā ir piecu minūšu ikdienas sapulce, kurā vadītājs – mūsu gadījumā degvielas uzpildes stacijas vadītājs – brīvā formā ar katru darbinieku pārrunā konkrētās dienas vai nedēļas aktualitātes, kā arī darbinieka sajūtas. Šāda pastāvīga interese par darbinieku veicina uzticēšanos, saliedē komandu, kā arī motivē ikvienu labākiem sasniegumiem.” https://businessnetwork.lv/ievads/pardosana/kada-ir-statoil-magiska-recepte-darbinieku-motivesana-un-klientu-apkalposana-52680…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1362606
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register