Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:225496
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Tāpat personas var aizsargāt no nepamatotas un reklāmu iespaidā iegādātu zāļu lietošanas, paplašinot reklāmā brīdinājumus, kam jābūt obligāti norādāmiem. Piemēram, ja četru dienu laikā persona nenovēro veselības uzlabojumus, lietojot reklamējamās zāles pret saaukstēšanos, ir jāpārtrauc šo zāļu lietošana un ir nepieciešams steidzami apmeklēt kompetentu ārstniecības personu, lai veiktu tālāko izmeklēšanu un veselības traucējumu novēršanu. Darba autore piedāvā tādu risinājumu, ka Latvijā būtu nepieciešams noteikt ierobežojumus bezrecepšu medikamentu reklamēšanā, nosakot, cik bieži reklāmas drīkst atkārtoties masu informācijas līdzekļos, piemēram, televizoru ekrānos vai radio stacijās, īpaši tas attiecas par reklāmām, kas tiek raidītas televizoru ekrānos, jo tajos ir izmantoti vizuāli uzskates materiāli, kas pārsvarā ir ar emocionālu vēstījumu, piemēram, reklamējot nelaimīgus, apslimušus cilvēkus, kuru pašsajūta pirms konkrēto bezrecepšu zāļu lietošanas bijusi neapmierinoša, taču tūlītēji pēc zāļu lietošanas veselības stāvoklis ir krasi uzlabojies. Šādu maldināšanu nedrīkstētu pieļaut.
Arīdzan, darba autore uzskata, ka Veselības ministrijai savas kompetences ietvaros būtu stingri jāierobežo vai pat jāaizliedz zāļu reklamēšana ārstniecības iestādēs, it īpaši aptiekās, jo var rasties situācijas, kad persona, apmeklējot ārstniecības iestādi vai vēloties iegādāties nepieciešamās zāles aptiekā, reklāmu iespaidā iegādājas zāles, kas pēc būtības šim pacientam vai klientam aptiekā nemaz nav nepieciešamas, bet uz to mudina apziņa, ka reklāmas ir izvietotas ārstniecības iestādē vai aptiekā, līdz ar to ir precīzas un nepieciešamas ikvienam.
Lai cilvēki reklāmu iespaidā lieki nepārmaksātu, aptiekās, iegādājoties zāles, būtu nepieciešams noskaidrot, vai nav pieejamas lētākas zāles no pieejamā zāļu klāsta, un kuru ķīmiskais sastāvs būtu vienāds ar tām, ko cilvēks vēlas iegādāties, jo bieži vien cilvēki pārmaksā, domājot, ka reklamētās zāles būs iedarbīgākas un kvalitatīvākas par tām, kas netiek reklamētas, taču nebūt nav ar sliktāku kvalitāti vai iedarbību.
Visbeidzot, būtu jāveic sadarbība starp sabiedrību un Veselības inspekciju, lai gadījumos, kad persona ir konstatējusi pretlikumīgas darbības saistībā ar zāļu reklāmām vērstos Veselības inspekcijā ar iesniegumu, tādējādi tiktu nodrošināta zāļu reklamēšanas prasību kontrole, kā arī Veselības inspekcijai tas atvieglotu kontroli saistībā ar zāļu reklāmu uzraudzību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1329244
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register