-
Aktīvā audzināšanas prakse sākumskolā
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
VĒROTO STUNDU ANALĪZE | 4 | |
Latviešu valoda | 4 | |
Mājturība un tehnoloģijas | 6 | |
Vizuālā māksla | 8 | |
Sociālāszinības | 10 | |
Matemātika | 12 | |
Dabaszinības | 14 | |
VADĪTO STUNDU ĪSIE PLĀNI | 16 | |
Sociālās zinības | 16 | |
Matemātika | 17 | |
Latviešu valoda | 18 | |
Vizuālā māksla | 19 | |
Mājturība un tehnoloģijas | 20 | |
Dabaszinības | 21 | |
VADĪTO STUNDU IZVĒRSTIE KONSPEKTI | 22 | |
Matemātika | 22 | |
Vizuālā māksla | 27 | |
Latviešu valoda | 31 | |
Mājturība un tehnoloģijas | 35 | |
Sociālās zinības | 40 | |
Latviešu valoda | 44 | |
Matemātika | 48 | |
Dabaszinības | 51 |
Pedagoģiskās darbības pašanalīze
Refleksija (kas liecināja par skolēna personības attīstību)
1.Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Par skolēnu motivētībum interešu un vēlmju apmierināšanu liecināja iesaistīšanās uzdevumu izpildē, praktiski tos risinot.
2.Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna mācīšanās darbības (piedalīšanās uzdevuma analīzē, sadarbībā, plānošanā, problēmas risināšana, skolēnu atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
Par skolēnu mācīšanās darbības izpausmi liecināja skolēnu piedalīšanās uzdevumu izpildē, sadarbojoties ar klasesbiedriem un skolotāju, plānojot savu darbību, izzinot diennakts daļas. Skolēni stāsta, ko viņi dara dažādos diennakts laikos.
2.1. Kas mācību procesā liecināja par skolēnu kritiskās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Par kritiskās domāšanas prasmju izpausmi liecināja prasme uztvert jaunu informāciju, prasme noteikt diennakts daļas, izteikt savu viedokli ko cilvēki dara dāžādās diennakts daļās.
2.2. Kas mācību procesā liecināja par skolēna sadarbības prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Par sadarbības prasmju izpausmi mācību procesā liecināja savstarpējās attiecības klasē, sadarbība viens ar otru strādājot pārī.
2.3. Kas mācību norisē liecināja par radošās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Par radošās domāšanas prasmju izpausmi mācību procesā liecināja prasme pildīt uzdotos uzdevumus, minēt mīklas, stāstīt par saviem novērojumiem, kas notiek iestājoties rītam, dienai, vakaram un naktij.
…
IEVADS.....................................................................................................................................3 VĒROTO STUNDU ANALĪZE Latviešu valoda..........................................................................................................................4 Mājturība un tehnoloģijas...........................................................................................................6 Vizuālā māksla...........................................................................................................................8 Sociālāszinības..........................................................................................................................10 Matemātika...............................................................................................................................12 Dabaszinības.............................................................................................................................14 VADĪTO STUNDU ĪSIE PLĀNI Sociālās zinības.........................................................................................................................16 Matemātika...............................................................................................................................17 Latviešu valoda.........................................................................................................................18 Vizuālā māksla..........................................................................................................................19 Mājturība un tehnoloģijas.........................................................................................................20 Dabaszinības.............................................................................................................................21 VADĪTO STUNDU IZVĒRSTIE KONSPEKTI Matemātika...............................................................................................................................22 Vizuālā māksla..........................................................................................................................27 Latviešu valoda.........................................................................................................................31 Mājturība un tehnoloģijas.........................................................................................................35 Sociālās zinības.........................................................................................................................40 Latviešu valoda.........................................................................................................................44 Matemātika................................................................................................................................48 Dabaszinības.............................................................................................................................51
- Aktīvā audzināšanas prakse sākumskolā
- Aktīvā mācību un audzināšanas prakse
- Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Aktīvā mācību un audzināšanas prakse
Practice Reports for university51
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā
Practice Reports for university36
-
Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā
Practice Reports for university22
-
Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā
Practice Reports for university31
-
Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā. 4.klase
Practice Reports for university75