Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:107936
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pirmsskolas izglītības iestāde “Pasaciņa”, tās struktūra, pedagoģiskā darba virzieni    4
2.  Pedagoģiskie vērojumi    6
2.1.  Skolotāja un bērna saskarsmes un sadarbības analīze    6
2.2.  Bērna un bērna saskarsmes un sadarbības analīze    10
3.  Skolotāja izvirzīto uzdevumu un īstenošanas metožu analīze    12
4.  Iesaistīšanās pedagoģiskajā procesā    18
5.  Pedagoģiskās kompitences analīze    26
6.  Izmantotā literatūra    28
Extract

5. Pedagoģiskās kompetences analīze
Savu pedagoģisko aktīvo mācību un audzināšanas praksi pirmsskolā vērtēju kā pozitīvu, uzzināju kā darbojas PII, tās iekšējo struktūru, bērnudārza grupas. Tā kā mana prakse notika visās bērnudārza grupās bija lieliska iespēja iepazīties ar katras grupas darbību. Jau no pirmās dienas radās laba saskarsme gan ar bērniem, gan ar skolotājiem un PII personālu, taču ar bērnu vecākiem neizdevās iepazīties, lai teiktu ka ir izvērtusies laba saskarsme. Strādājot ar bērniem individuāli un vadot nodarbības, kā arī runājoties ar viņiem uzzināju viņu mīļākās lietas un intereses, kas man palīdzēja brīžos, kad viņi bija trauksmaini, kautrīgi, sabēdājušies, vai dusmīgi. Īsajā laikā periodā, kas manā gadījumā katrā grupā bija tiešām īss, iemantoju bērnu uzticību un cieņu, kas man ļāva būt bērniem par atbalsta un uzticības personu, kad paliek skumji vai ir radusies problēmsituācija, viņi vērsās pēc palīdzības nebaidoties.
Vērojot pedagogus esmu novērojusī ka katrs strādā savā stilā un esmu iemācījusies, ka strādājot par skolotāju ir jāiemācās atkāpties no saviem principiem un no izdomātā plāna un ļauties bērnu idejām un viņu piedāvātajām nodarbību tēmām par ko viņi vēlas diskutēt un izzināt.
Pedagogs bērnam ļauj sevī saskatīt labo un to, kas viņam padodas, ko viņš var izdarīt, kā arī mudina nepadoties un mēģināt vēlreiz ja kaut kas nesanāk, kā arī mācīties. Pedagogam ir jāļauj lai bērns uzdod jautājumus un nedrīkst viņu apklusināt, ja viņam šis jautājums ļoti interesē un nav ārpus uzvedības un pieklājības normām. Arī kādu blēņu darīšanu nedrīkst atstāt bez ievērības un tā ir jāpārrunā. Pedagogam ir jāspēj risināt konflikta situācijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1389995
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register