Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,36 (18%)
Discounted price*:
1,63
Purchase
Add to Wish List
ID number:259306
Evaluation:
Published: 07.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2010.g. - 2011.g.
Extract

3. uzdevums – veikt savas pedagoģiskās darbības pašvērtējumu par praksi kopumā.
Jāatzīst, ka prakses laikā bija situācijas, kuru risinājumam vēl nespēju pieņemt pareizāko lēmumu. Iespējams pietrūkst teorētisko zināšanu bāze vai arī zināšanas ir, bet nespēju tās identificēt praktiskajā darbībā. Šādos gadījumos nenovērtējams ir pieredzējuša pedagoga atbalsts, ko prakses laikā arī saņēmu. Padomu neliedza ne prakses vadītāja, ne pirmsskolas izglītības skolotāja grupā, kuru vēroju un kurā organizēju atsevišķus dienas rita cēlienus. Tomēr intuitīvi bija sajūta, ka situācija ir jārisina tieši tā, kā tas tika izdarīts, līdz ar to prakses laikā manī stiprinājusies pārliecība, ka jāuzticas „pedagogam” sevī, pastāvīgi jāpapildina gan teorētiskās, gan praktiskās zināšanas, ņemot vērā jaunākās tendences, pētījumus un to rezultātus pirmsskolas izglītības jomā.
Skolotājam svarīgi apzināties, ka bērna personības attīstība notiek visas dienas ritā – sākot ar bērna ierašanos pirmsskolā līdz bērns atvadās, lai dotos mājās. Un arī tad nekas nedz pārtrūkst, nedz apstājas, jo bērns emocijas, iespaidus „pārnes” mājās. Tādēļ arī ģimenes iesaistīšanai bērna personības vajadzību attīsīšanā ir ļoti būtiska loma. Prakses laikā, tiekoties ar vecākiem pēcpusdienas cēlienā, pārrunājām bērna tās dienas veiksmes, manus vērojumus. Lai sadarbība ar vecākiem būtu efektīva un pirmsskolā uzsāktais darbs veiksmīgi turpinātos arī mājās, esmu secinājusi, ka būtisks ir informācijas pasniegšanas veids – vecāki, kas pēcpusdienā pēc darba ierodas pēc bērna, ir noguruši, nevaļīgi, nereti sarunai ar grupas skolotāju velta tikai pāris minūtes. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,54 €
Work pack Nr. 1249093
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/259306

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register