Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:415658
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Pedagoģiskās kompetences analīze
Uzsākot praksi bērnudārzā „Ķipars”, varēju novērtēt, pielietot un pilnveidot savas zināšanas, spējas un prasmes bērnu audzināšanas jomā. Prakses sākumā bija neliela nedrošība, jo iepriekš nebija saskarsmes ar tik lielu bērnu grupu. Tomēr saskarsme ar bērniem bija ļoti patīkama un interesanta, ļoti ātri izveidojās cieša saikne ar bērniem. Bērni ļoti labprāt komunicēja ar mani, nekautrējās uzdot jautājumus, lūgt palīdzību, uzsākt sarunas, aktīvi līdzdarbojās rotaļās. Bērnu grupā tika attīstīta pozitīva attieksme pret dziedāšanu, bērni tika aktīvi iesaistīti muzikālajās aktivitātēs, dažādu rotaļu un pasākumu veidā. Lielu prieku sagādāja tas, ka bērni kļuva atraisītāki un izrādīja vēlmi piedalīties visās aktivitātēs. Bērni ļoti labprāt pavadīja laiku kopā ar mani( pat negaisa laikā, visi grupas bērni kolektīvi apskāva un nelaida mani prom, jo man būšot bail no pērkona negaisa, kaut arī mans darba laiks bija beidzies). Kad ierados darbā – bērni aktīvi sagaidīja ar atplestām rokām (no rītiem mani samīļoja).
Prakses laikā veidojās ļoti pozitīva komunikācija ar kolēģiem – audzinātājām, vadītāju u.c. Audzinātājas sniedza vērtīgus padomus, deva ierosmes dažādām idejām. Audzinātājas ne tikai sniedza vērtīgus padomus man, bet lūdza arī dažādas ierosmes no manas puses, vēlamo tematu izstrādei (dažādi pasākumi). Pēc palīdzības dažādu jautājumu risināšanā, varēju vērsties ne tikai pie audzinātājām, bet arī pie vadītājas un metodiķes. Viņas sniedza ne tikai praktiskus padomus, bet izpalīdzēja arī ar literatūru.
Mana tieša saskarsme ar bērnu vecākiem bija minimāla, galvenokārt no rīta vai vakarā, atvedot, bērnus uz bērnudārzu, vai izņemot no tā. Komunikācija ar bērnu vecākiem nebija ilga, bet visi aktuālie jautājumi tika pārrunāti un atrasts risinājums. Vecāku attieksme pret mani bija ļoti pozitīva, kas veidojās galvenokārt no bērnu pārrunām ar vecākiem par notikumiem bērnudārzā.
Strādājot ar bērniem, nācās saskarties ar dažādām problēmsituācijām. Šo problēmsituāciju risināšanā mācēju pielietot apgūtās zināšanas un prasmes. Bērni tika iedrošināti, uzmundrināti dažādu kopēju (kolektīvu) darbu veikšanā. Par labiem darbiem viņi saņēma pateicības un uzslavas, bet par ne tik labiem – sodu. Mācīju bērniem dalīties, izpalīdzēt viens otram un nedarīt pāri citiem.
Prakses laikā, darbojoties ar bērniem, veiksmīgi vadīju nodarbības, dažādas aktivitātes, kā arī pati organizēju un vadīju jaunu pasākumu „Dziedošais cālis – 2013, Ķiparā”. Mācēju izplānot un veiksmīgi sastādīju scenāriju. Šis pasākums veicināja bērnu radošu darbību, emocionāli uzlādēja gan bērnus, gan bērnudārza darbiniekus, kuri apmeklēja pasākumu.
Prakses laika ieguvu pārliecību par savām spējām, attīstīju komunikāciju ar bērniem un kolēģiem, guvu atziņu, ka varu uzdrīkstēties vairāk un izrādīt pašiniciatīvu, lai bērni iegūtu jaunu radošu attīstības procesu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1351397
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register