Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:623309
 
Evaluation:
Published: 18.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Analīze.
1. Mana un bērnu tiešā un netiešā sadarbība.
Tieši ar bērniem nācās sadarboties gandrīz ik brīdi – jāatbild uz bērnu uzdotajiem jautājumiem, jāpalīdz tikt galā ar kādu grūtāku uzdevumu, jāiesaistās rotaļā, vai interešu centru aktivitātēs. Tieši ar bērniem saarbojoties mēs stimulējam, motivējam viņus ar vārdiem, lai viņu veiktā darbība izdotos vel labāk kā iecerēts. Netieši – tas ir pastarpināti caur kādu mēs bērnus iedrošinām rīkoties, domāju, ka šāda veida situācijas bija krietni mazāk nekā tiešā sadarbība.
2. Pozitīvie stimuli, kuri aktivizēja bērnu darbību.
Manuprāt, vislabākais pozitīvais stimuls, lai aktivizētu bērna darbību, ir bērna darbības pozitīvs novērtējums. Piemēram, nodarbībās, kurās bērnam kaut kas viņa prāt neizdodas tik labi ka viņam gribētos, pats galvenais ir uzslavēt bērnu, pateikt, ka viņam ļoti labi izdodās, norādīt, ka ja tu darītu, piemēram, mazliet savādāk, tad tev izdotos vēl labak. Kā piemēru varu minēt, ka meitenei ne īpaši labi izdodas darboties ar šķērēm, bija nepieciešams meiteni uzslavēt, par labu darbu, ka bija redzams, cik ļoti viņa centās, lai darbiņš izdotos vēl glītāks. Tātad, lai bērns progresētu un attīstītos, ir nepieciešams viņu ieinteresēt un rosināt viņa motivāciju
3. Kā veicinājāt bērnu patstāvību, pašapziņu un mērķtiecību dažādos darbības veidos.
Ka jau ieprikš mineju, ka bērns attīstīsies un progreses tiesi tik, cik mēs pedagogi, vecāki un citi pieaugušie pratīsim viņu ieinteresēt un motivēt. Bērnu ir nepieciešams uzslavēt – tas veido viņa pārliecību par sevi, pašvērtējumu. Piemēram, puisītim katru reizi došanās pastaigā sākās ar sava veida nepatiku, viņš ļoti lēni ģērbās un līdz ar to vienmēr palika pēdējais, kas īsti viņu pašu neapmierināja. Kārtējo reizi dodoties uz ģērbtuvi uzslavēju puisīti – tu atkal ļoti rūpīgi ģērbsies, tev tas ļoti labi izdodās. Šādi atkārtoju vairākas reizes, un puisēnam sāka šķist, ka tas nekas, ka es pēdējais, es tomēr viskārtīgākais.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1333936
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register