Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:824330
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Prakses mērķis   
2.  Prakses uzdevumi   
3.  Ievads   
4.  Mēneša plāns   
5.  Dienas plānojums desmit dienām   
6.  Studenta pašanalīze   
7.  Izmantotā literatūra un avoti   
8.  Pielikumi – metodiskie materiāli   
Extract

6. Studenta pašanalīze.
Prakse tika uzsākta ar lielām bažām, vai students spēs veikt daudzos visai komplicētos uzdevumus, jo, pirmkārt, jau lai plānotu prakses darbu, labi jāorientējas ne tikai bērnu vecumposma psiholoģijā, bet jāpārzina arī Pirmsskolas izglītības Programma kopumā un arī tās atsevišķās specifiskās daļas pa mācību jomām. Nemaz jau nerunājot par prasmi visu apjomīgo programmas saturu precīzi sadalīt pa rotaļnodarbību struktūrām, ņemot vērā arī tām atvēlēto laika iedalījumu.
Visgrūtāk vedās pirmās dienas plānošana, it īpaši dienas sasniedzamā rezultāta, caurviju prasmju u.c. formulēšanā, jāatzīst, šajā gadījumā dienas saturs tika saplānots vispirms, un tikai beigās izkristalizējās sasniedzamo mērķu formulējumi. Turpmākās dienas students centās plānot kā nākas, sākot no “galvas”, t.i., no dienas sasniedzamo rezultātu izvirzīšanas. Vienā vietā dienas smainītas vietām – students tur īsti netika galā ar tehniskajām grūtībām.
Darba gaitā students iemācījās arī daudz labāk orientēties Programmas paraugos un ātrāk atrast tajos nepieciešamo informāciju. Tas bija interesants, radošs process, jo nācās prātā modelēt iespējamās situācijas darbā ar bērniem, domāt par attiecīgu skolotāja reakciju, domāt, kādus uzvedinošus jautājumus viņš attiecīgajā brīdī varētu uzdot.
Pāris reižu dienas plānojumā students ir iekļāvis arī sporta un mūzikas stundas, jo tās reālajā dzīvē taču dienā notiek. Domājot par integrētu pieeju mācībām un bērnu caurviju prasmju veidošanu, šo nodarbību saturiskais plānojums ir pietuvināts dienas galvenajam sasniedzamajam rezultātam.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1388534
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register