Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:685153
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.10.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pašanalīze
P.i.i. “Bērziņš” izglītības galamērķis ir sagatavot bērnus pamatizglītības uzsākšanai, taču kopumā tiek paveikts nesalīdzināmi lielāks darbs.
Notiek bērna audzināšana, izglītošana, mācīšana, saskarsmes veidošana, arī mīlestības un labestības došana, lai viņš ar šo labestību dzīvotu arī turpmāk.
P.i.i. “Bērziņš”, es strādāju jau 2 gadus par pirmsskolas pedagogu, tāpēc rīta apļus, rīta rosmes, rotaļnodarbības un pastaigas es ļoti labi pārzinu un vadīt tās, man nesagādā nekādas grūtības.
Prakses laiks bija ļoti atraktīvs un dinamisks. Manuprāt, pirmsskolas pedagogam pats svarīgākais ir mīlestība pret bērnu. Pedagoģiskā saskarsmē ar bērniem man atklājās un veidojās lieliskās savstārpējās attiecībās. Pret bērniem es izturējos ar cieņu un mīlestību. Vadot rotaļnodarbības, es cenšos izprast katra bērna indivuduālās īpatnības, bērna iekšējo pasauli, pielietoju radošo pieeju darbam un ieviesu jauninājumus. Visas manas darbības notika ar spēļu, rotaļu palīdzību, citreiz arī ar muzikālo pavādījumu, jo svarīgi, lai bērnam būtu interesanti, lai
viņs varētu līdzdarboties, arī lai bērns sajustu uzticības un sirsnības bagātu mikroklimatu grupiņā. Jo bieži bērns pats to neapzinās, kā viņš mācās.
Bērnudārza gados pedagogi veido bērna identitāti, nodarbības un svētkos izdzīvotas gadskārtu paražas, tas viss bagātina emocionālo pasauli. Ir svarīgi pret bērnu mācībām būt radošiem. Tieši tāpēc, es aicināju bērnus pētīt dabu, gadalaiku pārmaiņas tajā gan pastaigās laikā, gan skatoties aiz loga, arī piedāvāju dramatizācijas, lomu, kustību, celtniecības rotaļas u.c., lai bērniem būtu interesanti.
Pirmsskolas izglītības iestādē, bērni ap 5-6 gadiem kļūst drošāki, viņi ir iemācījušies komunicēt ar vienaudžiem, viņi apzinās sevi. Bērns iegūst ļoti daudz, jo ar viņu tiek strādāts mērķtiecīgi un regulāri, ko nevar izdarīt mājās, bieži aizbildinoties ar laika trūkumu.
Prakses laikā man izdevās realizēt savas ieceres vadot rīta apļus, rīta vingrošanu, dažādas rotaļas un rotaļnodarbības. Vēl, prakses laikā, man ļoti patika vērot citu pedagogu darbu, saskarsmi ar bērniem, problēmsituāciju risināšanu starp bērniem, organizēt rotaļnodarbības. Priekš sevis, kā
pirmsskolas pedagoga, es ieguvu lielu pieredzi, kā var vēl radošāk un vēl interesantāk vadīt rotaļnodarbības, kādā veidā var iesaistīt bērnus rotaļnodarbībās, arī kā veidot saskarsmi ar kautrīgiem un agresīviem bērniem un kā risināt problēmsituācijas starp bērniem, jo man pašai nebija tik lielas pieredzes pedagoģiskajā procesā. Es labprāt gribētu vēl iegūt padziļinātas zināšanas par metodēm pirmsskola, par darbu ar bērniem ar
uzvedības traucējumiem, par metodiķa un logopēda darbu, arī par problēmsituāciju risināšanu netikai starp bērniem, bet arī starp pedagogiem.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1388043
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register