Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,54 (12%)
Discounted price*:
3,95
Purchase
Add to Wish List
ID number:811800
Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016.g. - 2016.g.
Extract

Prakses laikā mana sadarbība ar bērniem pilnveidojās, tādā veidā, ka no sākuma bērni centās mani pārbaudīt, cik daudz var atļauties brīvi darboties un cik pacietīga es būšu, ja kāds nevēlēsies darbu veikt. Jo bija situācija, kad sporta nodarbībā par lēkšanu viens zēns, Kristers, atteicās izpildīt vingrinājumu vēlreiz, jo es biju pamanījusi, ka viņš to dara nepareizi. Kristers visu laiku strīdējās ar mani un nevēlējās vingrinājumu atkārtot, sāka pat skaļi kliegt uz mani, bet es klusiņām turpināju atgādināt, ka vingrinājums jāizpilda. Kad viņš aizgāja sēdēt uz soliņa malā, es nepievērsu tam īpaši lielu vērību, tikai atgādināju, ka nākošo darbību un vingrinājumus nevarēs veikt, kamēr nebūs izdarījis pareizi iepriekšējo. Kamēr citi bērni turpināja iesākto, tikmēr Kristers bija apdomājies un izpildīja arī iepriekšējo kustību.
Kolēģi bija ļoti saprotoši, auklītes bieži vien palīdzēja tikt galā ar problēmsituācijām, kas radās bērnu rotaļlaukumā, kad bērni savā starpā sāka grūstīties vai grupā kādam bērnam, darot darbu, vajadzēja palīdzēt.
Vecāki nebija īpaši ieinteresēti par to, kas notiek bērnudārzā, tikai 4 bērnu vecāki reizēm pajautāja, kā bērnam veicas ar mācībām, kā ar uzvedību.
Ļoti grūti bija cīnīties un risināt tās problēmsituācijas, kad viens zēns, Kristers, katru dienu kādam bērnam nodarīja sāpes – iesita, pagrūda, nosaukāja - , jo viņš nevēlējās nevienā situācijā atzīt savu vainu un nevēlējās arī atvainoties. Nelīdzēja pat saruna ar mammu.
Prakses laikā sapratu to, ka visi uzdevumi ir ļoti kārtīgi jāpārdomā, jo ne visi bērni tos pilda vienādi ātri un pareizi. Sporta nodarbībās cītīgāk jāizplāno nodarbības saturs, jo tajās bērniem ir vēlme aktīvi kustēties un rīkoties. Kā arī secināju to, ka bērniem ir tikai nelielas zināšanas par apkārtējo dabu, par dzīvniekiem, kas bija neliels pārsteigums, jo bērnudārzs ir nelielā ciemā, bet līdz ko iepazinu tuvāk vecākus, tā kļuva skaidrs kāpēc tā ir. Ir vecāki, kas savus bērnus izņem no bērnudārza un pat neļauj viņiem aiziet uz rotaļu laukumu pie citiem bērniem parotaļāties, vai aiziet ar viņiem pastaigā. Bet bija citi vecāki, kuriem bija piemājas saimniecība un radi ar piemājas saimniecībām, pie kuriem bieži tiek braukts.
Vēl viena svarīga atziņa ir tā, ka, ja vēlos labāk izpildītu darbu, tad ir jāļauj bērniem pašiem izvēlēties kā to darbu darīt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1371692
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/811800

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register