Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:412388
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Vērotais latviešu valodas un literatūras stundas apraksts    4
  Vērotais matemātikas stundas apraksts    8
  Vērotais dabaszinību stundas apraksts    10
  Vērotais sociālo zinību stundas apraksts    12
  Vērotais mājturības un tehnoloģijas stundas apraksts    14
  Īsais plāns latviešu valodas un literatūras stundai    16
  Īsais plāns latviešu valodas un literatūras stundai    17
  Īsais plāns matemātikas stundai    18
  Īsais plāns sociālo zinību stundai    19
  Īsais plāns dabaszinības stundai    20
  Īsais plāns mājturības un tehnoloģijas stundai    21
  Īsais plāns vizuālās mākslas stundai    22
  Izvērstais konspekts latviešu valodā un literatūrā    23
  Izvērstais konspekts matemātikā    27
  Izvērstai konspekts sociālajās zinībās    30
  Izvērstais konspekts dabaszinībās    34
  Izvērstais konspekts mājturībā un tehnoloģijās    39
  Izvērstais konspekts vizuālajā mākslā    42
Extract

Secinājumi

Mācību un audzināšanas praksi veicu Kuldīgas novada pašvaldības Vārmes pamatskolā 2. klasē.
Mācību saturu atlasīju vadoties no klases audzinātājas ieteikumiem, jo man nebija zināma konkrēto skolēnu pieredze, zināšanu un prasmju līmenis. Plānojot mācību procesu, izvirzot uzdevumus, vadījos no katra konkrētā mācību priekšmeta standarta un programmas.
Lai sasniegtu izvirzītos uzdevumus, mācību procesā plānoju un pielietoju dažādas mācību darbības formas – gan frontālo, gan pāru, gan individuālo mācību organizācijas formu, kā arī skolēnu patstāvīgo darbību. Tāpat izmantoju arī dažādas mācību metodes un paņēmienus: manus un skolēnu stāstījumus, jautājumus un atbildes, pārrunas, demonstrējumus, darbu ar mācību grāmatu, darbu ar folkloras materiāliem, tabulu veidošanu, darba prezentāciju, skolēnu praktisku, patstāvīgu darbību, darbu ar konkrētai stundai sagatavotām darba lapām, u.c.
Katrā stundā mainīju šīs mācību organizācijas formas un metodes, lai stunda nebūtu vienmuļa un neinteresanta, lai pēc iespējas skolēnus mudinātu uz zināšanu un prasmju apguvi.
Mācību saturu un stundas tematus izvēlējos, vadoties no mācību satura plānojuma, savukārt, darba formas un metodiskos paņēmienus centos piemērot izvirzīto uzdevumu sasniegšanai.
Prakses laikā, iepazīstot skolēnu prasmes, spējas, zināšanas un pieredzi, plānojot mācību procesu, varēju izvirzīt uzdevumus, kas precīzāk atbilstu skolēnu vajadzībām, iepriekš gūtajām zināšanām un prasmēm.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1381199
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register