Pašvērtējums par mācību procesa norisi. Manuprāt šī stunda bija vērtīga ar to, ka skolēni papildināja zināšanas par Latvijas simboliem, iemācījās pastāstīt par savu Latvijas simbolu. Gandarījums pēc stundas bija tas, ka skolēni izprata vārda simbols jēgu, un mācēja pastāstīt par savu Latvijas simbolu. Stundas laikā ar lielām grūtībām nesaskāros, skolēni ar interesi vēroja manu veidoto prezentāciju par Latvijas simboliem, veica uzdevumus darba lapā. Veidojot stundas plānu mazliet šaubījos par video, kurā stundas daļā to iekļaut, vai vispār rādīt, bet izšķīros par to,ka rādīšu. Stundas gaitā secināju, ka video šai stundai ir lieks, jo veicot stundas beigās atgriezenisko saiti, skolēniem tas nojauca domu un bija grūti pastāstīt par to kādus jaunus Latvijas simbolus uzzināja, jo bija video iespaidā un stāstīja par to ko redzēja video. Varbūt video varēja rādīt ievada daļā, lai rosinātu skolēnus ieklausīties citu bērnu domās par Latviju. Stundas laikā uzklausīju tos skolēnus, kuriem radās grūtības uzdevuma veikšanā, man to bija viegli izdarīt, jo klasē ir neliels skolēnu skaits. Turpmākajā darbā stundas es vadītu arī pēc šāda plāna, jo skolotāja, kura vēroja stundu teica, ka pārņems no manis šo stundas vadīšanas modeli. Fišers R. raksta, ka “Bērnam ir nepieciešamas zināšanas, kas var veicināt jauna veida izpratni’’ (2005, 222).…