Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:539758
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un nozares, kurā darbojas uzņēmums vispārīgs raksturojums    4
2.  Uzņēmuma darbības un vadīšanās procesu izpēte, analīze un novērtēšana    7
2.1.  Uzņēmuma iekšējās vides un tās elementu izpēte un SVID analīze    7
2.2.  Uzņēmuma arējas vides, to tieši un netieši ietekmējošo faktoru izpēte un faktoru ietekmes uzņēmuma mērķu sasniegšana analīze    10
2.3.  Komercdarbības ētika uzņēmumā, ētikas kodeksa, ētisko vadības stilu analīze    14
2.4.  Uzņēmuma lieluma analīze, priekšrocības un problēmas, kuras izriet no uzņēmuma lieluma    15
2.5.  Lietvedības organizācijas, lietvedības darba un dokumentācijas izpēte    16
2.6.  Dokumentu plūsmas uzņēmumā izpēte, analīze    8
2.7.  Uzņēmuma iekšējā Intranet tīkla, uzņēmuma Web lapas, tas aktualitātes, izmantošanas efektivitātes un drošības izpēte, analīze    20
2.8.  Uzņēmuma lietoto datorprogrammu izpēte    22
2.9.  Uzņēmuma izmantojamo datu bāzu izpēte    22
2.10.  Uzņēmuma sniegto pakalpojumu raksturojums , produktu dzīves cikla izpēte un analīze    23
2.11.  Sniegto pakalpojumu uzskaites kartība    24
2.12.  Plānošanas procesa raksturojums un organizācija dažādos līmeņos uzņēmumā    24
2.13.  Uzņēmuma līdzekļi un to struktūras izpēte    25
2.14.  Uzņēmuma iekšējas un arējas finansēšanas avotu izpēte    25
2.15.  Uzņēmuma zīmola pozicionēšanas izpēte un novērtējums    25
2.16.  Uzņēmuma lietoto marketinga kanālu komunikācijas, kanālu izpēte un novērtējums    26
2.17.  Uzņēmuma produktu pārdošanas metožu izpēte un analīze    26
2.18.  Izmaksu struktūra    27
2.19.  Uzņēmuma izaugsmes iespējas    27
2.20.  Uzņēmuma cenu veidošanas metožu izpēte un analīze    27
2.21.  Materiāli tehniskās sagādes organizācija uzņēmumā    28
2.22.  Uzņēmējdarbības risku veidu un to kontroles un ierobežošanas mehānismu uzņēmumā izpēte    28
2.23.  Uzņēmuma darba aizsardzības sistēmas izpēte un analīze    29
3.  Finanšu, grāmatvedības uzskaites un nodokļu izpēte    31
3.1.  Uzņēmuma sadarbība ar finanšu institūcijām: uzņēmuma izmantoto finanšu pakalpojumu, sadarbības izpēte un novērtējums    31
3.2.  Grāmatvedības politikas, darba organizācijas principu un grāmatvedībā pielietojamo metožu izpēte, uzņēmuma kontu plānu izpēte    31
3.3.  Grāmatvedības attaisnojošo dokumentu veidu izpēte    33
3.4.  Uzņēmuma nomaksāto nodokļu aprēķināšanas un uzskaites kartības izpēte un analīze    33
3.5.  Uzņēmuma gada pārskats, izpēte    33
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    39
Extract

Gada laikā uzņēmuma pašu kapitāls ir palielinājies par 70% un 2007.gada beigās sastādīja 2.7 milj. LVL., salīdzinājumam - 2006.gada beigās pašu kapitāls sastādīja 1.5 milj. LVL.
Analizējamā periodā aizņemtais kapitāls arī strauji palielinājās, to var izskaidrot ar izsniegto aizdevumu summas pieaugumu un uzņēmuma paplašināšanos.
Aizņemtā kapitāla summa uz 2007.gadā 31.decembri sastādīja 38,3 milj. LVL. Aizņemto kapitālu veido mātes uzņēmuma AS “Balti Investeeringute Grupi Pank” kapitāls.

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. AS „Baltijas Izaugsmes Grupa” ir strauji augos un draudzīgs uzņēmums, par ko liecina gan darbinieku un filiāļu skaits, gan atsauksmes no klientiem.
2. AS „Baltijas Izaugsmes Grupas” vadība ir izstrādājusi kredītpolitiku, kura tiek nepārtraukti kontrolēta.
3. Sabiedrībā tiek īstenota centralizēta pārvalde, uzņēmuma galveno lēmumu pieņemšana notiek sadarbojoties valdes priekšsēdētājam ar galveno Igauņu uzņēmuma valdes priekšsēdētāju, gala lēmumi tiek pieņemti uzņēmuma padomē, kas sastāv no tīs Baltijas valstu valdes priekšsēdētājiem.
4. Uzņēmuma aktivitātes un pasākumi vienmēr versti uz konkrētu auditoriju, īstenojot un aizstāvot teicienu - draudzīgākie kredīti it pieejami tieši uzņēmumā AS „Baltijas Izaugsmes Grupa”, kā arī veicinot uzņēmuma lojalitāti pret klientiem.
5. Uzņēmums ir jauns un jau šobrīd ir radījis stabilu vietu sev kredītkompaniju vidū, tādejādi nodrošinot savu klientu skaitu un uzticību, ka arī darbinieku lojalitāti pret uzņēmumu, kas liecina, ka uzņēmums ir izvelējies pareizo taktiku sava uzņēmuma mērķa sasniegšanai un realizācijai.

Priekšlikumi
1. Veikt izpēti, kuros Latvijas rajonos ir visnepieciešamāk atvērt jaunas filiāles, lai nodrošinātu pēc iespējas lielāku jauno un esošo klientu interešu apmierināšanu.
2. Veikt nepieciešamus darbus, lai varētu papildināt AS „Baltijas izaugsmes Grupas” personālu visos Latvijas reģionos.
3. Informēt klientu par iespējam, kādas piedāvā AS „Baltijas izaugsmes Grupas” kredīti, organizēt dažādus labdarības pasākumus, piedāvāt dažādas akcijas esošiem klientiem.
4. Nodrošināt darbiniekus un filiāles ar labu n jaudīgu tehniku, kas nodrošinātu ātru un kvalitatīvu apkalpošanu.
5. Veikt pārrunās ar saviem sadarbības partneriem, par iespējam uzlabot un paātrināt klientu apkalpošanu.
6. Vairāk pievērsties uzņēmuma tēla pilnveidošanā, ar dažādiem sabiedrisko attiecību un mārketinga pasākumiem, radot pēc iespējas lielāku atpazīstamību kredītkompaniju vidū, saglabājot sākotnējo tēlu par draudzīgiem un ātriem kredītiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register