-
AS "Citadele banka"
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | Nozares likumdošana | 4 |
2. | Kredītiestādes raksturojums | 5 |
2.1. | Ko nozīmē Citadele | 5 |
2.2. | Vēsture | 6 |
2.3. | Korporatīvā pārvaldība | 9 |
2.4. | Biznesa stratēģija, misija, darbības mēķi | 10 |
3. | AS Citadele Banka Daugavpils filiāles struktūra | 12 |
3.1. | Darbinieku struktūra un pakļautība | 12 |
3.2. | Struktūrvienības un to funkcijas | 13 |
3.3. | Iekšējie normatīvie akti | 13 |
3.4. | Klientu apkalpošana bankā | 14 |
4. | Bankas piedāvātie pakalpojumi | 15 |
4.1. | Noguldījumu operācijas | 15 |
4.2. | Kredītiestādes aizdevumi fiziskām personām | 18 |
4.3. | Aizdevumi juridiskām personām | 20 |
4.4. | Līzinga un faktoringa operācijas | 26 |
4.5. | Norēķinu operācijas | 28 |
4.6. | Attalinātā klientu apkalpošana | 31 |
4.7. | Maksājumu kartes | 32 |
5. | Grāmatvedības uzskaite | 34 |
5.1. | Galvenie grāmatvedības uzskaites pamatprincipi | 34 |
5.2. | AS „Citadele banka” Peļņas vai zaudējumu aprēķini par 2011. un 2012.gadu | 38 |
5.3. | Apvienotie ienākumu pārskati par 2011. un 2012.Gadu | 39 |
5.4. | Bilances 2012. gada 31. decembrī un 2011. gada 31.Decembrī | 40 |
5.5. | Bilances un peļņas vai zaudējumu pārskata analīze | 41 |
6. | Tirgus analīze | 42 |
7. | Pakalpojumu virzīšana tirgū | 43 |
8. | Lietvedības process | 44 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 45 | |
INFORMĀCIJAS AVOTI | 46 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kopumā vērtējot Citadele banka ir veiksmīgs Parex bankas restrukturizācijas rezultāts, kas ir ieņēmis stabilu vietu Latvijas tirgū un katru nākošo gadu noslēdz ar lielāku peļņu nekā iepriekšējo, tā ir ļoti pozitīva tendence. Tā kā, Citadele banka ir valsts iestādes īpašums tās tarifi nedrīkst būt viszemākie un un arī visaugstākie, tāpēc bankai tarifi vienmēr ir optimālā līmenī, arī tas ka banka ir valsts iestādes īpašumā piesaista daudzus klientus, taču ir arī viena daļa klientu, kas uztraucas uzzinot to ka Valsts Privatizācijas Aģentūra vēlas pārdot daļu no savām akcijām.
Produktu klāsts Citadele bankai ir pieteikami plašs un atbilst mūsdienu banku klientu vajadzībām un velmēm, galvenais mīnuss produktu klāstā, manuprāt ir tas, ka multivalūtu kontam nav iespējams piesaistīt maksājumu karti, es domāju ka šo trūkumu ir iespējams novērst ieviešot jaunus maksājumu karšu produktus. Pie Citadeles bankas trūkumiem var minēt arī to korespondējošo bankomātu sarakstu, šobrīd tā ir tikai viena banka, kuras bankomātos ar Citadeles maksājumu kartēm ir iespēja izņemta skaidru naudu bez papildus komisijas. Risinājums šai problēmai ir noslēgt sadarbības līgumu ar citu Latvijas komercbanku, vai ar banku grupu.
Vērtējot Daugavpils filiāles darbību, es secināju, ka tās klientu daudzums ir pārāk liels tās apkalpošanas iespējām un filiāles telpām. Tā ir vienīgā filiāle vai KAC Daugavpilī, tā ir maksimāli noslogota ar darbiniekiem, visi darbinieki ir pieteikami kvalificēti, taču klientu apkalpošana nav pieteikami kvalitatīva telpu trūkuma dēļ, tas attiecas gan uz juridisko gan uz fizisko personu apkalpošanu, arī filiāles izvietojums nav pietiekami veiksmīgs, jo pie filiāles nav piejama bezmaksas autostāvvieta. Ir divi šīs problēmas risinājumi, kuri izmaksātu pietiekami dārgi: 1. Mainīt filiāles atrašanās vietu un palielinot darbinieku skaitu. 2. Atvērt Daugavpilī Citadele bankas klientu apkalpošanas centru.
…
Gatava prakses atskaite, prakses periods-2013. gada vasara-rudens
- AS "Citadele banka"
- Prakses atskaite bankā
- Prakses pārskats VAS “Latvijas Hipotēku un zemes banka”
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite bankā
Practice Reports for university66
-
Prakses vieta - AS "Parex banka"
Practice Reports for university97
-
"Parex" banka
Practice Reports for university70
-
Bankas un personāla vadība, mārketinga politika Nord LB bankā
Practice Reports for university56
Evaluated! -
Prakses darbs a/s "Parex Banka"
Practice Reports for university108