Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:948976
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  A/S Hansabanka organizācijas struktūra un mārketinga pārvaldes (nodaļas) vieta un nozīme A/S Hansabanka organizatoriskajā struktūrā    3
2.  A/S Hansabanka produktu klāsts un veikto pakalpojumu modifikācijas pasākumi    5
3.  A/S Hansabanka pozīcija Latvijas Republikas banku pakalpojumu tirgū    10
4.  A/S Hansabanka kapitāla atdeves (ROE) un aktīvu atdeves (ROA) rādītāji    15
5.  A/S Hansabanka kredītu operāciju klasifikācija un kredītu darījumu noformēšanas procedūra un kārtība    17
6.  A/S Hansabanka kases operāciju klasifikācija un kases operāciju noformēšanas procedūra un kārtība    34
7.  A/S Hansabanka noguldījumu operāciju klasifikācija un noguldījumu operāciju noformēšanas procedūra un kārtība    37
8.  A/S Hansabanka elektronisko norēķinu iespējas un veidi    49
Extract

A/S Hansabanka organizācijas struktūra un mārketinga pārvaldes (nodaļas) vieta un nozīme A/S Hansabanka organizatoriskajā struktūrā.

Mārketinga daļas mērķis ir izstrādāt kvalitatīvu un saprotamu komunikāciju starp banku un klientiem, kas atbilst bankas izstrādātajai attīstības koncepcijai un stratēģijai, līdz ar to kļūt par labāko mūsdienīgas finanšu institūcijas paraugu Eiropā. Pie mārketinga daļas funkcijām jāmin:
komunikāciju pasākumu plānošana un šiem pasākumiem paredzēto resursu vadība, pārvaldīšana;
nepieciešamās informācijas sniegšana presē un citos masu saziņas līdzekļos;
reklāmas politikas veidošana;
mārketinga kampaņu izstrādāšana un organizēšana.
Hansabankas mērķauditorija patreiz ir mazie un vidējie uzņēmumi un privātpersonas - latvieši un cittautieši, kas dzīvo Latvijas pilsētās un laukos, vecumā no 25 gadiem un vecāki, sociāli aktīvi un strādājoši. Cilvēki – ģimenes veidotāji, ar vēlmi uzlabot savus dzīves apstākļus. Kā raksturojošās īpašības tiem piemīt lojalitāte pret valsti, kurā dzīvo, domā par savu un savas ģimenes labklājību un drošību, svarīgs līdzsvars profesionālajā un ģimenes dzīvē, uzticamas attiecības, savu brīvo laiku pavada kopā ar ģimeni un radiem.
Taču jāpiebilst, ka attiecīgi pievēršot klientu uzmanību uz jaunu produktu un izvēršot jaunu reklāmas kampaņu, mērķa klients tiek noteikts jau specifiskāk – mazāks vecuma intervāls, noteikti vidējie mēneša ienākumi, ģimenes stāvoklis un citas psiholoģiskās īpašības.
Lai mārketinga daļa sekmīgi darbotos jebkurā uzņēmumā, ir nepieciešams veikt stipro un vājo pušu analīzi, kas, savukārt, nosaka bankas potenciālos riskus un iespējas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register