Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:308364
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.08.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    4
2.  UZŅĒMUMA VADĪBA    7
2.1.  AS Rietumu banka struktūra    7
2.2.  Lēmumu pieņemšanas metode    8
2.3.  Vadības informācijas sistēma bankā    9
2.5.  Stratēģiskas vadīšanas process bankā    12
2.6.  Investīciju virziens un efektivitāte    14
2.7.  Projektu īstenošana    14
2.8.  Uzņēmuma kontroles vide    15
2.9.  Kvalitātes vadības process    15
3.  PERSONĀLA VADĪBA UZŅĒMUMĀ    17
3.2.  Personāla politika    17
3.3.  Personāla atlase un novērtēšana    17
3.4.  Personāla motivācijas politika    18
3.5.  Personāla tālāk izglītība un kvalifikācijas pilnveides iespējas    19
3.6.  Darba koplīgums uzņēmuma    19
3.7.  Darba līgumu noslēgšanas un uzskaite uzņēmuma    19
3.8.  Darbinieku pārstāvības uzņēmuma    20
3.9.  Darba samaksas principi    20
4.  MĀRKETINGA POLITIKA UZŅĒMUMĀ    21
5.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS RĀDĪTĀJI    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
  BIBLIOGRĀFISKO NORAŽU SARAKSTS    28
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Prakses laikā es izskatīju un izanalizēju daudz informācijas par AS Rietumu banka darbību un ar bankas mērķiem. Es uzzināju daudz informācijas par uzņēmumu un vidi, kurā darbojas uzņēmums, par lēmuma pieņemšanas procesiem, uzņēmuma stratēģijas īstenošanu, kā notiek projektu realizācija, kā sadarbojas dažādas struktūrvienības savā starpā, kā notiek plānošana un personāla atlase, marketinga politiku uzņēmuma. Salīdzināju un izanalizēju AS Rietumu bankas finanšu rezultātus.
Mani secinājumi:
1. AS Rietumu Banka ir viena no lielākajām bankām Baltijas reģionā ar specializāciju lielu uzņēmumu un turīgu privātpersonu apkalpošanā. Banka strādā starptautiskajos tirgos un piedāvā pilnu finanšu pakalpojumu klāstu saviem klientiem gan Baltijas valstīs, tā arī Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā, Eiropas valstīs un citos reģionos.
2. Banka strādā vairāk nekā 550 augsti kvalificētu un pieredzējušo darbinieku. Ar bankas darbiniekiem var konsultēties par visiem pakalpojumiem un produktiem, noskaidrot interesējošos jautājumus un atrisināt visas situācijas, kas rodas darbā ar banku.
3. Banka ir pietiekoši konkurētspējīga un liela Latvijas komercbanku vidū, stabili saglabājot savas pozīcijas un dažas jomās pat izvirzoties par līderi.
4. AS Rietumu bankas organizatoriskā struktūra ir skaidri norādīti padomes un valdes locekļu pienākumi un pilnvaras, precīzi noteikti un sadalītie bankas struktūrvienību uzdevumi un struktūrvienību vadītāju pienākumiem (t.sk. iekšējā audita dienesta un tā vadītāja pienākumiem, pilnvarām un pakļautību).
5. Banka ir izstrādāta vadības informācijas sistēma, kura dod iespēju izprast un savlaicīgi novērtēt bankas finansiālo stāvokli, efektīvi pieņemt lēmumus un novērtēt to sekas, kā arī laicīgi atklāt procedūru neievērošanu. Informācijas sistēma nodrošina laicīgu informācijas sniegšanu gan iekšējiem, gan ārējiem lietotājiem.
6. Neraugoties uz pasaules finanšu krīzes globālām sekām un nelabvēlīgu ekonomisku situāciju Latvijā, Rietumu banka turpināja attīstīt un piedāvāt jaunus produktus un pakalpojumus, it īpaši tirdzniecības finansēšanas un brīvo līdzekļu pārvaldīšanas jomā.
7. Rietumu Bankas korporatīvā un lēmumu pieņemšanas komplicētā stratēģija nodrošina tai konkurētspējīgu priekšrocību tirgū. Kā galvenais stratēģiskais komponents darbojas bankas misija un mērķi
8. AS Rietumu banka atbalsta un īsteno daudz projektu, kas saistīti ar sociālām problēmām, tajā skaitā medicīnai, bērniem un jauniešiem, izglītībai un zinātnei, mākslai un kultūrai.
9. AS Rietumu bankas darbība notiek saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.
10. Neskatoties uz kopējo ekonomikas krīzi, apgrūtināto pieeju finanšu resursiem ārējos tirgos un smagu situāciju Latvijā, Rietumu Banka 2009. gadu ir pabeigusi veiksmīgi, tādejādi apstiprinot savu efektīvākās Baltijas bankas reputāciju.

Mani priekšlikumi:
1. Lai nepazaudētu savas pozīcijas un piesaistītu jaunus korporatīvos klientus veikt vairāk reklāmas kampaņas.
2. Informācijas tehnoloģijas stauji attīstas visā pasaulē. AS Rietumu bankai nepieciešams pastāvīgi sekot jaunumiem un uzlabot esošas programmas.
3. Izstrādāt lojalitātes programmu pastāvīgiem un lieliem klientiem.
4. Piedāvāt vairāk iespējas turīgu privātpersonu kreditēšanai.
5. Palielināt un nostiprināt savu tirgus daļu Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā, Eiropas valstīs un citos reģionos.
6. Ņemot vērā to, ka par galveno Rietumu banka tiek uzskatīta kvalitatīva apkalpošana, darbinieku augsta kvalifikācija un individuālā pieeja katram klientam, varētu rīkot vairāk kursu darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register