Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:364147
 
Evaluation:
Published: 25.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Organizācijas raksturojums    5
1.1.  Organizācijas darbības veids, misija    8
1.2.  Organizācijas tēls un vadītāja loma    10
1.3.  Organizācijas struktūra, darbinieki, personāla motivēšana    12
2.  Pasākuma raksturojums un analīze    14
2.1.  Pasākuma forma, realizēšanas posmi un mērķis    14
2.2.  Pasākuma scenārijs un finansējums    17
2.3.  Pasākuma publicitātes materiāli, novērtējums un atsauksmes    19
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Prakses laikā radās šādi secinājumi:
1. BJC „Daugmale” trūkst kvalitatīvu pedagoģisko kadru un notiek nemitīga to maiņa. Esošajiem pedagogiem trūkts jaunu ideju un informācijas par to, kas nepieciešams bērniem un jauniešiem. Pedagogu darba kvalitāte ir atkarīga no vadības kontroles, un tai samazinoties zūd darba kvalitāte.
2. Centram un tā rīkotajiem pasākumiem ir nepietiekama un nesaistoša reklāma, kas izraisa interesentu trūkumu. Neskatoties uz pietiekami augstu aktivitāte sociālajos tīklos, pasākumu apmeklētāju skaits ir neliels un tie pārsvarā ir BJC „Daugmale” audzēkņi.
3. BJC „Daugmale” direktors un darbinieki cenšas radīt patīkamu, draudzīgu un komfortablu atmosfēru darbiniekiem, taču pārlieku lielā birokrātija traucē radošajam procesam.
4. Pasākumus negatīvi ietekmē finansiālā atbalsta trūkums no RD IKSD. Centra rīkoto pasākumu analīze un žūrijas vērtēšanas kritēriji nav pietiekami kvalitatīvi un pamatoti.

Balstoties uz secinājumiem, izvirzu šādus priekšlikumu:
1. Jāizstrādā pedagogu vērtēšanas kritēriji, tā lai būtu iespējams novērtēt viņu profesionalitāti. Tas ļaus veiksmīgi atlasīt profesionālus pedagoģiskos kadrus darbam ar bērniem un jauniešiem. Vadībai jārod iespējas izglītot savi darbinieki un jāpalīdz viņiem attīstīt savas radošās spējas, kā arī jāmotivē kvalitatīvam darbam.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register