Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:526157
 
Evaluation:
Published: 08.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.nodaļa.  Uzņēmuma vispārīgs apraksts   
2. nodaļa.  Personāls   
2.1.  Personāla kvalitatīvais sastāvs   
2.2.  Personāla kvantitatīvais sastāvs   
2.3.  Personāla karjeras izaugsmes un kvalifikācijas celšanas iespējas   
2.4.  Atalgojuma sistēma   
2.4.1.  Darba samaksas sistēma   
2.4.2.  Darba samakas forma   
2.4.3.  Darba samaksas lielumu ietekmējošie faktori   
3.nodaļa.  Uzņēmuma lietvedība   
3.1.  Ddokumentu noformesanas prasibas   
3.2.  Dokumenta teksts   
3.3.  Dokumenta izskatisana   
3.3.1.  Dokumenta izpilde   
3.3.2.  Dokumenta izpildes kontrole   
3.4.  Darbs ar tekstu   
3.4.1.  Teksta satura atklasts   
3.5.  Uzņēmuma lietvedības dokumenti   
3.6.  Uzņēmuma ienākošie dokumenti   
3.7.  Uzņēmuma izejošie dokumenti   
3.8.  Dokumentu apgrozības shēma   
4.nodaļa.  Arhīvs   
5.nodaļa.  Finanses un grāmatvedība   
6. nodaļa.  Izmantojamās programmas uzņēmumā   
6.1.  Uzņēmuma iekšējais interneta tīkls   
6.2.  E-pasts   
6.3.  Datu bāzes uzņēmumā   
6.4.  Tabulas   
7. nodaļa.  Darbs ar biroja tehniku   
8.nodala.  Ētikas kodekss   
9.nodaļa  Darba aizsardzība   
9.1.  Darba vides riska faktori   
9.2.  Darba drošības un aizsardzības pasākumi   
9.3.  Darba drošības instruktāžas kārtība un norises pamatjautājumi   
10.nodala.  Drošības zīmju izmantošana   
10.  Zīmes   
10.2.  Pirmā palīdzība darba vietā   
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    27
  Literatūras saraksts    28
Extract

Klientu apkalpošanas speciālisti salona ir kļuvuši par universāliem darbiniekiem, spējot klientiem nodrošināt plašu pakalpojumu klāstu sākot ar informaciju par velamo auto un beidzot,ar naudas izdevīgako samaksu. „ Musa Motors Rīga”personāla galvenais uzdevums ir būt orientētam uz kvalitatīvu klienta apkalpošanu, tādēļ si firma pieņem darbā jaunus darbiniekus,ievēro noteiktus kritērijus, kas raksturo personāla kvalitāti.
Mūsu darbinieki ir profesionāļi, kas pastāvīgi papildina zināšanas specializētos VOLVO un RENAULT tehniskās apmācības kursos.
Reizi gadā tiek veikts Darba izpildes novērtējums. Darba izpildes novērtējuma pamatā ir vadītāja un darbinieka ikgadējās pārrunas, kurā tiek apspriesta darbinieka darba izpildes kvalitāte noteiktā laika posmā, noskaidrotas atbildības jomas, kompetences un sasniegumi. Sarunas gaitā tiek identificētas darba jomas un kompetences, kurām jāpievērš lielāka uzmanība, kā arī tiek noteikti mērķi, uzdevumi un attīstības vajadzības, saskaņojot tās ar struktūrvienības mērķiem un iespējām.
2.2. Personāla kvantitatīvais sastāvs
„Musa Motors Rīga” strādā aptuveni 75 darbinieki, bet precīzu skaitu nav iespējams noteikt, jo šīs rādītājs ir mainīgs. Bet vairāk kā 20 darbinieki strādā kopš salona dibināšanās (kopš 1993 gada).
Šobrīd personālu veido 68% sievietes un 32% vīriešu (skat. grafiks Nr1), savukārt vadošos amatos strādā 80% vīriešu un tikai 20% sieviešu (skat. grafiks Nr2), tātad, personāla mazāko daļu sastāda vīrieši, kuri galvenokārt ieņem vadošos amatus, bet lielāko daļu personālu veido sievietes.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register