Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:383660
 
Evaluation:
Published: 01.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kampaņas apraksts    4
2.  Situācijas novērtēšanas analīze    5
3.  Kampaņas mērķu un uzdevumu analīze    6
3.1.  Mērķu analīze    6
3.2.  Uzdevumu analīze    7
4.  Kampaņas mērķauditorijas analīze    7-8
5.  Kampaņas galveno vēstījumu analīze    8 -9
6.  Komunikācijas stratēģijas un taktikas analīze    9 – 10
7.  Kampaņas rezultātu analīze    10-11
8.1.  Pētījuma analīze    12-17
  Secinājumi    18
  Nobeigums    19
  Literatūras saraksts    20
  Pielikumi    21-.29
Extract

Šī kampaņa Latvijā norisinās jau kopš 2005. gada. Un šajā kampaņā šogad piedalījās 75 uzņēmumi ar vairāk nekā tūkstoti apkalpošanas vietu visā Latvijā.
Šāda kampaņa nāk tikai par labu gan darbiniekiem, gan klientiem. Tāpēc nākamgad, kad notiks šī kampaņa jāmēģina izrādīt lielāka aktivitāte, gan sniedzot labas uzslavas par uzņēmumu, gan arī teikt, ja ir lietas, kuras noteikti vajadzētu uzlabot.

Darba mērķis:

1.Attīstīt savas prasmes analizējot reālas situācijas un gadījumus SA darbā
2. Attīstīt savas prasmes analizēt citu SA speciālistu veidotas SA kampaņas un piedāvātos risinājumus

Darba uzdevumi:

1.Veikt izvēlētās kampaņas analīzi
2.Salīdzināt analizēto ar teorijas nostādnēm
3.Veikt pētījumu par šo kampaņu
4.Izdarīt secinājumus par kampaņu un pētījuma rezultātiem.

LabsServiss.lv ir projekts, kura ietvaros tiek organizētas konferences un apmācības klientu apkalpošanas darbiniekiem un viņu vadītājiem. Projekta ietvaros divas reizes gadā tiek organizētas konferences Laba Servisa Dienas, savukārt martā ik gadu rīkojam kampaņu "Uzslavē labu servisu!".
Rudenī tiek organizēta arī konference "Pārdošanas Guru" pārdošanas profesionāļiem, regulāri organizējam arī korporatīvās apmācības klientu apkalpošanas jomā. Projekts darbojas arī Lietuvā (GerasAptarnavimas.lt) un Igaunijā (HeaTeenindus.ee), savukārt Latvijā tas aizsākās 2005.gadā.
LabsServiss.lv pasākumus organizē "Hansa Conferences" - profesionāla kompānija, kas organizē konferences un apmācības daudzās Austrumeiropas un Centrāleiropas valstīs.
Kampaņas galvenie partneri ir „Swedbank”, „Tele2” un Rīgas dome. Laba Servisa Mēnesi atbalsta: 1180, LETA, TNT, draugiem.lv, TVNET, Tv24, Kapitāls, CV-Online, JCDecaux, Market Media, Samsung, Ininfo, E3 projekts, BadDog, Kapitāls, Leo Burnett, Cube Media, Digiprint, viesnīca Elefant un citi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register