Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,82 (15%)
Discounted price*:
4,67
Purchase
Add to Wish List
ID number:111943
Author:
Evaluation:
Published: 18.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi
Aktīvo praksi integrētajā mācībā veicu Iecavas vidusskolā, 4.klasē.
Plānojot un vadot šos 4 integrētu mācību modeļus, pamatojoties uz integrēto mācību teorētiskajām nostādnēm un ņēmu vērā konkrētos mācību priekšmetu standartus un programmas. Kuri atbilst šo skolēnu vecumam, zināšanu, prasmju un iemaņu attīstības pakāpei. Tā kā aktīvo mācību un audzināšanas praksi veicu pie šiem skolēniem, tad man jau bija zināms priekšstats par konkrēto skolēnu spējām, pieredzi un zināšanām. Līdz ar to sekmīgāk spēju plānot stundu norisi.
Lai realizētu mācību procesu un sasniegtu izvirzīto mērķi, katrā stundā izmantoju dažādus pedagoģiskos līdzekļus.
Stundas tēmu ņēmu saistībā ar skolēnu mācību līdzekļiem un to interesi, lai varētu arī iesaistīt aktualitātes dabā.
Prakses laikā plānojot un vadot stundas, centos pieturēties pie integrētās mācību satura pedagoģiskiem nosacījumiem:
• Pēc iespējas vairāk skolēniem tiktu aktualizēti intelektuālie procesi – domāšana, uztvere, uzmanība, atmiņa;
• Lai mācīšanās būtu komunikatīva. Radīju skolēniem iespēju izteikt savu viedokli, domas un uzklausīt citus.
• Lai tiktu apmierināta skolēnu vajadzība pēc jaunas pieredzes un radīt iespēju pašam nonākt pie problēmas risinājuma.
• Lai tiktu apmierināta skolēnu vajadzība pēc atbildības un patstāvības, radīju iespēju praktiski risināt matemātiskus uzdevumus, lasīt un analizēt tekstus, pētīt ziedus dabā.
Kopumā prakse izdevās, bija nelielas grūtības skolēniem apgūt jauno vielu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,18 €
Work pack Nr. 1366348
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Integrētā mācību prakse sākumskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/111943

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register