-
Integrēta prakse 2007.gada ziemā 3.klasē
Datums: 18.12.2007.
Klase: 3.
Temats: Ūdens piesārņojums
Dominante: dabaszinības
Pakārtotie māc. priekšmeti: latviešu valoda, rokdarbi, sociālās zinības
Mērķis: Izpratnes veidošana par vides piesārņojumam un vides saudzēšanas nepieciešamību.
Uzdevumi:
1. Noskaidrot dažādu veidu ūdens piesārņošanas avotus, to kvalifikāciju.
2. Pilnveidot prasmi izteikt un pamatot savu viedokli, stāstīt pēc pieredzes, uztvert informāciju.
3. Rosināt iztēli, veidojot radošo darbu – kolāžu.
4. Sekmēt sadarbības prasmes, gūt gandarījumu par paveikto.
Mācību saturs – aktualizē piesārņojuma veidus, to ietekmi uz apkārtējo vidi un veselību, izdara secinājumus; klausās, lasa stāsta fragmentu, vērtē personāžu rīcību, nosaka vārdšķiras; prognozē, vai var attīrīt piesārņotu ūdeni un par saviem minējumiem pārliecinās veicot eksperimentu (grupiņās sadala pienākumus), izdara secinājumus; iztēlojas un veido vides kolāžu, pauž savas izjūtas.
Organizācijas formas, mācību metodes – darbs grupās, individuāls darbs, pārrunas, diskusijas, pētījumi, pašnovērtējums.
Nepieciešamie materiāli – trauki ar tīru/netīru ūdeni, darba lapas, materiāli filtra gatavošanai un materiāli pētījumam, lipekļi, dabas materiāli kolāžai un kartona gabaliņi ar plastilīnu, pamatne.
Turpmākā darbība – mācību ekskursija uz attīrīšanas iekārtām Tīlē un netālu esošo tīro ūdens avotiņu.
Klase: 3.
Datums: 17. 12. 2007.
Temats: Cittautu pasakas
Dominante: latviešu valoda
Pakārtotie māc. priekšmeti: māksla, matemātika
Mērķis: Iepazīt bērnus ar cittautu pasakām un teikām.
Uzdevumi: 1. Pilnveidot lasītprasmi;
2. Veicināt skolēnu radošu darbību, veidojot stāstījumu un dialogus;
3. Attīstīt bērna prasmi pašiem veidot teksta uzdevumus un tos arī prast
atrisināt.
4. Veicināt bērnu iztēli gleznojot sižetu pasakai.
5. Veicināt bērnu zināšanu nostiprināšanu par telpiskumu gleznās,
zīmējumos.
Nepieciešamie materiāli: 6 kartītes ar dzīvnieku attēliem, vārdu mīkla katram skolēnam, cittautu pasaka vai teika katrai skolēnu grupai, 2 CD „Labvakar, mazais draudziņ”
Izmantotā literatūra:
Latviešu tautas pasakas un teikas, 4.-8. kl., Zvaigzne, Rīga, 1982
Vjetnamiešu pasakas un teikas, Zinātne, Rīga, 1969
Pasaku kalendārs, Liesma, Rīga, 1970
Pasaku kalendārs, Liesma, Rīga, 1972
Āķīgā valodiņa, Zvaigzne ABC, Rīga, 1995
Mācību saturs: Tiek noskaidrota stundu tēma – pasakas. Pārrunas par rakstniekiem, kas tie tādi, un kas var būt rakstnieks. Īsu stāstiņu veidošana pa pāriem, par konkrētu tēmu. Rotaļa „Tautu pasaku tīmeklis”. Grupu darbs. Stāstu, teiku prezentēšana. Divu pasaku klausīšanās. Teksta uzdevumu veidošana pēc stāsta sižeta un teksta uzdevumu risināšana. Individuāls darbs. Kādas dzirdētās tautas pasakas attēlošana gleznojot.
…
Temats: Ūdens piesārņojums Dominante: dabaszinības Pakārtotie māc. priekšmeti: latviešu valoda, rokdarbi, sociālās zinības Mērķis: Izpratnes veidošana par vides piesārņojumam un vides saudzēšanas nepieciešamību. Uzdevumi: 1. Noskaidrot dažādu veidu ūdens piesārņošanas avotus, to kvalifikāciju. 2. Pilnveidot prasmi izteikt un pamatot savu viedokli, stāstīt pēc pieredzes, uztvert informāciju. 3. Rosināt iztēli, veidojot radošo darbu – kolāžu. 4. Sekmēt sadarbības prasmes, gūt gandarījumu par paveikto. Mācību saturs – aktualizē piesārņojuma veidus, to ietekmi uz apkārtējo vidi un veselību, izdara secinājumus; klausās, lasa stāsta fragmentu, vērtē personāžu rīcību, nosaka vārdšķiras; prognozē, vai var attīrīt piesārņotu ūdeni un par saviem minējumiem pārliecinās veicot eksperimentu (grupiņās sadala pienākumus), izdara secinājumus; iztēlojas un veido vides kolāžu, pauž savas izjūtas. Organizācijas formas, mācību metodes – darbs grupās, individuāls darbs, pārrunas, diskusijas, pētījumi, pašnovērtējums. Nepieciešamie materiāli – trauki ar tīru/netīru ūdeni, darba lapas, materiāli filtra gatavošanai un materiāli pētījumam, lipekļi, dabas materiāli kolāžai un kartona gabaliņi ar plastilīnu, pamatne. Turpmākā darbība – mācību ekskursija uz attīrīšanas iekārtām Tīlē un netālu esošo tīro ūdens avotiņu.
- Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā
- Integrēta prakse 2007.gada ziemā 3.klasē
- Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā
Practice Reports for university22
-
Pedagoģiskā procesa prakse sākumskolā
Practice Reports for university17
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Practice Reports for university31
-
Aktīvā mācību prakse sākumskolā
Practice Reports for university48
-
Prakses nedēļa pirmsskolas izglītības iestādes vidējā pirmsskolas vecuma grupā
Practice Reports for university8