Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,99
You save:
1,33 (19%)
Discounted price*:
5,66
Purchase
Add to Wish List
ID number:665715
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Datums: 18.12.2007.
Klase: 3.
Temats: Ūdens piesārņojums
Dominante: dabaszinības
Pakārtotie māc. priekšmeti: latviešu valoda, rokdarbi, sociālās zinības
Mērķis: Izpratnes veidošana par vides piesārņojumam un vides saudzēšanas nepieciešamību.
Uzdevumi:
1. Noskaidrot dažādu veidu ūdens piesārņošanas avotus, to kvalifikāciju.
2. Pilnveidot prasmi izteikt un pamatot savu viedokli, stāstīt pēc pieredzes, uztvert informāciju.
3. Rosināt iztēli, veidojot radošo darbu – kolāžu.
4. Sekmēt sadarbības prasmes, gūt gandarījumu par paveikto.

Mācību saturs – aktualizē piesārņojuma veidus, to ietekmi uz apkārtējo vidi un veselību, izdara secinājumus; klausās, lasa stāsta fragmentu, vērtē personāžu rīcību, nosaka vārdšķiras; prognozē, vai var attīrīt piesārņotu ūdeni un par saviem minējumiem pārliecinās veicot eksperimentu (grupiņās sadala pienākumus), izdara secinājumus; iztēlojas un veido vides kolāžu, pauž savas izjūtas.
Organizācijas formas, mācību metodes – darbs grupās, individuāls darbs, pārrunas, diskusijas, pētījumi, pašnovērtējums.
Nepieciešamie materiāli – trauki ar tīru/netīru ūdeni, darba lapas, materiāli filtra gatavošanai un materiāli pētījumam, lipekļi, dabas materiāli kolāžai un kartona gabaliņi ar plastilīnu, pamatne.
Turpmākā darbība – mācību ekskursija uz attīrīšanas iekārtām Tīlē un netālu esošo tīro ūdens avotiņu.

Klase: 3.
Datums: 17. 12. 2007.
Temats: Cittautu pasakas
Dominante: latviešu valoda
Pakārtotie māc. priekšmeti: māksla, matemātika
Mērķis: Iepazīt bērnus ar cittautu pasakām un teikām.
Uzdevumi: 1. Pilnveidot lasītprasmi;
2. Veicināt skolēnu radošu darbību, veidojot stāstījumu un dialogus;
3. Attīstīt bērna prasmi pašiem veidot teksta uzdevumus un tos arī prast
atrisināt.
4. Veicināt bērnu iztēli gleznojot sižetu pasakai.
5. Veicināt bērnu zināšanu nostiprināšanu par telpiskumu gleznās,
zīmējumos.
Nepieciešamie materiāli: 6 kartītes ar dzīvnieku attēliem, vārdu mīkla katram skolēnam, cittautu pasaka vai teika katrai skolēnu grupai, 2 CD „Labvakar, mazais draudziņ”
Izmantotā literatūra:
Latviešu tautas pasakas un teikas, 4.-8. kl., Zvaigzne, Rīga, 1982
Vjetnamiešu pasakas un teikas, Zinātne, Rīga, 1969
Pasaku kalendārs, Liesma, Rīga, 1970
Pasaku kalendārs, Liesma, Rīga, 1972
Āķīgā valodiņa, Zvaigzne ABC, Rīga, 1995
Mācību saturs: Tiek noskaidrota stundu tēma – pasakas. Pārrunas par rakstniekiem, kas tie tādi, un kas var būt rakstnieks. Īsu stāstiņu veidošana pa pāriem, par konkrētu tēmu. Rotaļa „Tautu pasaku tīmeklis”. Grupu darbs. Stāstu, teiku prezentēšana. Divu pasaku klausīšanās. Teksta uzdevumu veidošana pēc stāsta sižeta un teksta uzdevumu risināšana. Individuāls darbs. Kādas dzirdētās tautas pasakas attēlošana gleznojot.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,72 €
Work pack Nr. 1143925
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Integrēta prakse 2007.gada ziemā 3.klasē”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/665715

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register