Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:406860
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Datums: 10.oktobrī
Temats: Vardītes ūdenī
Dominante: Sensorika
Pakārtotie darbības veidi: Mūzika, tēlotājdarbība
Vadītā aktivitāte: Rotaļa ar dziedāšanu “Vardītes peļķē”
Uzdevumi:
1. Attīstīt pirkstu, roku muskulatūru.
2. Attīstīt uzmanību, kustību koordināciju.
3. Attīstīt ritma izjūtu.

Izmantotie materiāli: Sekli trauciņi ar ūdeni, kuram pievienots nedaudz trauku mazgājamais līdzeklis.


Prakses pašvērtējums
Bērna audzināšanas process no pedagoga prasa dziļas zināšanas par bērna psihi, viņa psihisko stāvokli, izpratni un prasmi izvēlēties nododamo informāciju, kontrolēt savu darbību un uzvedību.
Pirmsskolas skolotāja prakse man deva iespēju:
• sadarboties ar vecākās grupasskolotājām,
• vērot un izvērtēt citu grupu skolotāju darbību,
• iepazīt 5-6 gadus vecu bērnu attīstības īpašības,
• izvērtēt sevi, sadarbību ar skolotājām un bērniem.
Prakses laikā sadarbojos ar vecākās grupas skolotājām. Grupas skolotājas bija ļoti pretimnākošas, saprotošas. Piekrita nodarbību hospitēšanai. Hospitējot un izvērtējot nodarbības, ieguvēji ir abi pedagogi-rodas ierosinājumi, jaunas idejas, viens otru papildinām.
Izdevās bērnus iesistīt visās organizētās aktivitātēs, jo centos vienmēr smaidīt, iedrošinot bērnus ar uzslavām un pamudinājumiem. Izdevās izdomāt interesantas un bērniem saistošas nodarbības.
Uzrakstot praksi, secināju, ka:
• Gan skolotājām, gan vecākiem jāveic liels darbs, lai iemācītos uzmanīgi, saprotoši novērot bērnus, analizēt viņu rīcības motīvus, meklēt un atrast veiksmīgākos ceļus grūtību pārvarēšanai un stipro pušu izmantošanai.
• Pirmsskolas skolotāji un ģimene ir cieši saistīti, un, jo labāk veidojas kontaksts un sadarbība, jo labāku atbalstu saņem bērni, lai viņu bērnības iespaidi izveidotos pozitīvi.
• Bērni šajā vecumā ir ļoti kustīgi un aktīvi. Svarīgi atcerēties, ka šajā vecumā bērna emocionālais stāvoklis ir platforma, uz kuras veidojas bērna attīstība.
Priecājos, ka dzīve man piespēlēja iespēju studēt, jo studiju process man rosina pašai meklēt atbildes un risināt dažādu jautājumu variantus.
Turpmākajā darbā vēlos nodrošināt bērniem apstākļus, lai viņi varētu pilnībā atklāt un realizēt tikai savam vecumam piemītošo potenciālu.
Lai ieceri īstenotu – jāstudē bērna attīstības teorijas, jāorganizē vispusīgas nodarbības (dažādas darba formas, metodes, dažādas situācijas), lai varētu atklāt katra bērna spējas, dabas dotumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1237031
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register