-
Komunikācija uzņēmumā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Aizkraukles bērnu un jauniešu centra iekšējā vide | 4 |
1.1. | Aizkraukles bērnu un jauniešu centra darbības veids, misija, mērķi | 4 |
1.2. | Vadītāja dominējošā loma un komunikācijas prasmes | 4 |
1.3. | Darbinieki, struktūra, personāla vadīšana un motivēšana | 5 |
1.4. | Kultūra Aizkraukles pilsētas bērnu un jauniešu centrā | 6 |
1.5. | Formālā komunikācija | 7 |
1.6. | Neformālā komunikācija | 7 |
1.7. | Lietišķa dokumentācija | 8 |
2. | Aizkraukles bērnu un jauniešu centra ārējā vide un faktori, kas ietekmē darbību | 8 |
2.1. | Klienti | 8 |
2.2. | Konkurenti | 8 |
2.3. | Sadarbības partneri | 8 |
2.4. | sabiedriskās organizācijas, mediju vide, u.c. nozīmīgi ārējie faktori | 8 |
3. | Aizkraukles bērnu un jauniešu centra ārējā komunikācija | 9 |
3.1. | Prezentācijas | 9 |
3.2. | Web lapas, blogi | 9 |
3.3. | Vadītāja komunikācija ar sabiedrību | 10 |
3.4. | Komunikācija ar patērētājiem, klientiem | 10 |
3.5. | Sadarbība ar medijiem, publicitātes kampaņas | 10 |
3.6. | Tiešā reklāma | 10 |
Secinājumi | 12 | |
Ieteikumi darbības uzlabošanai | 13 |
Secinājumi
Aizkraukles bērnu un jauniešu centrs ir Aizkraukles novada pašvaldības dibināta, interešu izglītības iestāde, kas īsteno interešu izglītības programmas un veic interešu izglītības organizatoriski metodisko un informatīvo darbību Aizkraukles novadā.
Mērķis- bērnu un jauniešu prasmju, spēju attīstīšana un pozitīvo attieksmju veidošana atbilstoši viņu vecumam, interesēm un vajadzībām.
Nenotiek personāla vai darbinieku motivēšana, kas liktu viņiem tiekties pēc labākiem sasniegumiem vai, kas motivētu viņus uzlabot savas darba spējas. Darbinieki vairāk ir kā konkurenti savā starpā, kas mēģina izlauzties uz priekšu parādot sevi pēc iespējas labāk, bet dažreiz tas notiek uz citu darbinieku nelaimes rēķina.
Lielākā vērtība, ko uzskata par prioritāti ir cilvēks, tādēļ darbinieki un klienti netiek šķiroti ne pēc vecuma, ne pēc dzimuma, ne tautības vai nacionalitātes. Darbinieku uzvedībai ir jābūt sabiedrībā pieņemamai un kulturālai.
Divās nedēļās reizi tiek rīkotas vadības grupas sēdes, kurās tiek risināti ikdienišķi jautājumi, kā arī pārskatīti svarīgākie un aktuālākie jautājumi, kas saistīti ar darba izpildi, jaunu programmu ieviešanu vai pasākumu izveidi.
Par darbinieku kopīgiem ārpus darba pasākumiem- diemžēl tādi netiek praktizēti, viss, kas notiek ir tikai darba ietvaros un BJC rīkotajos pasākumos. Lielas sadraudzības darbinieku vidū nav, līdz ar to valda tikai darba attiecības.
Bērnu un jaunrades centrā netiek piekopta lietišķā dokumentācija.
Atsevišķa mājas lapa Bērnu un jauniešu centram nav izveidota, līdz ar to tas ir lielākais mīnuss, jo lai uzzinātu vai, lai iegūtu informāciju ir jāmeklē informācija kaut kur citur, un tas ir ļoti sarežģīti, jo atrast informāciju internetā ir praktiski neiespējami.
Nepastāv konkurence.
Tā kā pulciņi ir bezmaksas, jo tos sedz Aizkraukles novada dome, bērnu interese ir ļoti liela.
…
Formālā komunikācija ir visa informācija, kas no darbiniekiem nonāk pie vadības, vai otrādi, vai ceļo starp atsevišķām uzņēmuma struktūrvienībām gan horizontālā, gan vertikālā virzienā. Pie formālās komunikācijas var pieskaitīt dažādus informatīvus ziņojumus, rīkojumus, sanāksmes, iekšējās avīzes, internetu, kā arī sarunas ar vadītāju viens pret vienu.
- Komunikācija uzņēmumā
- Prakses atskaite pedagoģijā
- Sabiedrisko attiecību studenta prakses atskaite
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite pedagoģijā
Practice Reports for university26
-
Sabiedrisko attiecību studenta prakses atskaite
Practice Reports for university11
-
Neverbālā komunikācija kā viens no palīglīdzekļiem pedagoģiskās saskarsmes pilnveidošanā
Practice Reports for university5
-
Prakses atskaite reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūrā "Airport"
Practice Reports for university17
-
Novērojumu prakse organizācijā
Practice Reports for university17