Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:940309
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Aizkraukles bērnu un jauniešu centra iekšējā vide    4
1.1.  Aizkraukles bērnu un jauniešu centra darbības veids, misija, mērķi    4
1.2.  Vadītāja dominējošā loma un komunikācijas prasmes    4
1.3.  Darbinieki, struktūra, personāla vadīšana un motivēšana    5
1.4.  Kultūra Aizkraukles pilsētas bērnu un jauniešu centrā    6
1.5.  Formālā komunikācija    7
1.6.  Neformālā komunikācija    7
1.7.  Lietišķa dokumentācija    8
2.  Aizkraukles bērnu un jauniešu centra ārējā vide un faktori, kas ietekmē darbību    8
2.1.  Klienti    8
2.2.  Konkurenti    8
2.3.  Sadarbības partneri    8
2.4.  sabiedriskās organizācijas, mediju vide, u.c. nozīmīgi ārējie faktori    8
3.  Aizkraukles bērnu un jauniešu centra ārējā komunikācija    9
3.1.  Prezentācijas    9
3.2.  Web lapas, blogi    9
3.3.  Vadītāja komunikācija ar sabiedrību    10
3.4.  Komunikācija ar patērētājiem, klientiem    10
3.5.  Sadarbība ar medijiem, publicitātes kampaņas    10
3.6.  Tiešā reklāma    10
  Secinājumi    12
  Ieteikumi darbības uzlabošanai    13
Extract

Secinājumi
Aizkraukles bērnu un jauniešu centrs ir Aizkraukles novada pašvaldības dibināta, interešu izglītības iestāde, kas īsteno interešu izglītības programmas un veic interešu izglītības organizatoriski metodisko un informatīvo darbību Aizkraukles novadā.
Mērķis- bērnu un jauniešu prasmju, spēju attīstīšana un pozitīvo attieksmju veidošana atbilstoši viņu vecumam, interesēm un vajadzībām.
Nenotiek personāla vai darbinieku motivēšana, kas liktu viņiem tiekties pēc labākiem sasniegumiem vai, kas motivētu viņus uzlabot savas darba spējas. Darbinieki vairāk ir kā konkurenti savā starpā, kas mēģina izlauzties uz priekšu parādot sevi pēc iespējas labāk, bet dažreiz tas notiek uz citu darbinieku nelaimes rēķina.
Lielākā vērtība, ko uzskata par prioritāti ir cilvēks, tādēļ darbinieki un klienti netiek šķiroti ne pēc vecuma, ne pēc dzimuma, ne tautības vai nacionalitātes. Darbinieku uzvedībai ir jābūt sabiedrībā pieņemamai un kulturālai.
Divās nedēļās reizi tiek rīkotas vadības grupas sēdes, kurās tiek risināti ikdienišķi jautājumi, kā arī pārskatīti svarīgākie un aktuālākie jautājumi, kas saistīti ar darba izpildi, jaunu programmu ieviešanu vai pasākumu izveidi.
Par darbinieku kopīgiem ārpus darba pasākumiem- diemžēl tādi netiek praktizēti, viss, kas notiek ir tikai darba ietvaros un BJC rīkotajos pasākumos. Lielas sadraudzības darbinieku vidū nav, līdz ar to valda tikai darba attiecības.
Bērnu un jaunrades centrā netiek piekopta lietišķā dokumentācija.
Atsevišķa mājas lapa Bērnu un jauniešu centram nav izveidota, līdz ar to tas ir lielākais mīnuss, jo lai uzzinātu vai, lai iegūtu informāciju ir jāmeklē informācija kaut kur citur, un tas ir ļoti sarežģīti, jo atrast informāciju internetā ir praktiski neiespējami.
Nepastāv konkurence.
Tā kā pulciņi ir bezmaksas, jo tos sedz Aizkraukles novada dome, bērnu interese ir ļoti liela.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register