Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:768878
 
Evaluation:
Published: 14.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Organizācijas darbības specifikas, struktūras un shēmas raksturojums    4
1.2.  SA speciālista pienākumu un tiesību raksturojums    6
2.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU PAKALPOJUMA SAŅĒMĒJS PRAKSES VIETĀ    9
3.  KRĪŽU VADĪBA SABIEDRISKAJĀS ATTIECĪBĀS    10
4.  KAMPAŅAS IZSTRĀDES RAKSTUROJUMS UN ANALĪZE    16
4.1.  Izstrādāta kampaņa    18
5.  NETRADICIONĀLĀS SABIEDRISKO ATTIECĪBU METODES    22
6.  INDIVIDUĀLAIS DARBS    24
6.1.  Kvalifikācijas darba temata aktualitāte    24
6.2.  Kvalifikācijas darba provizoriskais saturs    25
6.3.  Kvalifikācijas darbā izmantoto literatūras avoti    26
  SECINĀJUMI    27
  PRIEKŠLIKUMI    28
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    29
  PIELIKUMS    37
Extract

SECINĀJUMI
1. Darba autore uzskata, ka prakses vietas izvēle bijusi laba, jo izejot praksi tieši Ogres novada pašvaldībā un sadarbojoties ar tā sabiedrisko attiecību speciālistu autore ieguva daudz praktisko zināšanu.
2. Strādājot Ogres novada pašvaldībā sabiedrisko attiecību nodaļā autore guva lielu pieredzi, ko sniedza sabiedrisko attiecību speciālists.
3. Pašvaldība ar lielu cieņu un atbildību attiecas pret iedzīvotājiem, kā arī ievēro visus apkalpošanas specifikas aspektus.
4. Sabiedrisko attiecību speciālistu, kas strādā pašvaldībā ir jābūt kompetentam dažādās jomās, lai efektīvi risinātu problēmas, jāprot izanalizēt esošo situāciju.
5. Sabiedrisko attiecību speciālistam ir jāpilda līgumā noteiktie punkti un jāievēro visas uzņēmuma pieņemtās normas.
6. Krīze ir steidzīga problēma, kas prasa nekavējošu risinājumu nav tas, kas ir noticis, bet tas, ko cilvēks domā, kas ir noticis.
7. Sabiedrisko attiecību kampaņu organizēšana ir komunikācijas darbību kopums, kas tiek realizēts, lai nospraustie uzdevumi un mērķi tiek realizēti.
8. Ar sabiedrisko attiecību kampaņas plānu var veicināt atpazīstamību un piesaistīt jaunu mērķauditoriju.
9. Izstrādāt kampaņu ar minimālām pamatzināšanām un bez praktiskās pieredzes ir sarežģīti.
10. Strādājot prakses vietā autore saprata, ka pašvaldībā nav sastopamas netradicionālās metodes, kā arī nav izstrādāts krīžu vadības plāns.

PRIEKŠLIKUMI
1. Sabiedrisko attiecību speciālistam vajadzētu vairāk veidot kampaņas, tās var palīdzēt uzlabot situāciju.
2. Izstrādāt krīzes vadības plānu.
3. Ieviest netradicionālās metodes sabiedrisko attiecību speciālistam.
4. Popularizēt pakalpojumus, veicot informatīvās preses konferences, prezentācijas.
5. Ogres novada pašvaldībai jāizmanto vairāki sociālie mediji, jo uz šo brīdi nedarbojas nevienā sociālajos tīklos.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register