Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:459730
 
Evaluation:
Published: 16.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma darbības virzieni, īpašuma forma, tās raksturojums    5
2.  Uzņēmuma organizatoriska struktūra    6
2.1.  Mikrovides un makrovides ietekme uz uzņēmuma darbību    6
3.  Realizācijas daļas pārvaldes struktūra, tas nodaļas uzdevumi, darba organizācija, saistība ar citām uzņēmuma nodaļām    7
4.  Sadarbības veidi ar klientiem    8
5.  Elektroniska saziņa ar klientu, kas jāievēro rakstot, e-vēstuli. Pasūtījumu pieņemšana, apstrāde    10
6.  Noliktavu veidu raksturojums uzņēmumā, to funkciju raksturojums    11
7.  Preču noliktavu aprīkojums un preču izvietojums, uzglabāšanas apstākļu raksturojums    12
8.  Preču transportēšanas veidi, preču uzglabāšanas apstākļu raksturojums    13
9.  Preces cenu veidošanās mehānisms, pieprasījuma ietekme uz cenu    15
10.  Cenu politikas (stratēģiju) raksturojums uzņēmumā dažādām precēm    16
11.  Preču sortimenta apraksts pa grupām (īpašības, funkcijas)    17
12.  Iesaiņojums (iekšējais ārējais), materiāls, funkcijas, marķējuma veidi    20
13.  Raksturot jaunākos produktus un to ieviešanas metodes    23
14.  Noteikt dažādu produktu preces dzīves ciklu un attēlot to grafiski. Parādīt marketinga aktivitātes dažādās dzīves cikla stadijās. Analizēt preces dzīves cikla vadīšanas stratēģiju    24
15.  Preču zīmes veidi – simboli, krāsas. Vārda izvēles nozīme    26
15.2.  Krāsu nozīme    26
15.3.  Simboli    31
16.  Preču zīmju nozīme un vadīšanas stratēģijas    32
17.  Sadales kanālu veids, jūsu uzņēmuma ražoto preču pārdošana    34
18.  Sadales kanālu izvēles ietekmējošo faktoru analīze    36
19.  mazumtirdzniecības veikalu tipu raksturojums. Pakalpojumu veidi pircējiem mazumtirdzniecībā    37
20.  Preču izvietojums mazumtirdzniecībā    39
21.  Preču izvietojums veikalā – izkārtnes, cenu zīmes un cits informējošs materiāls    41
22.  Pircēju apkalpošanas serviss – sniegto pakalpojumu klāsts (piegāde, stādīšana un konsultācija par dizainu u.c.)    43
23.  Tirgus izpēte    44
24.  Aptauju rezultāti un diagrammas    46
25.  Preču virzīšana tirgū metodes    49
26.  Dažādu akciju organizēšanas pasākumi, to paraksts, analīze    51
27.  Tiešās pārdošanas procesa posmu apraksts un nozīme klientu pārliecināšanā    52
28.  Uzņēmumā pielietojamās preču virzīšanas metodes. Secinājumi un priekšlikumi    54
Extract

27. Tiešās pārdošanas procesa posmu apraksts un nozīme klientu pārliecināšanā.
Tiešā pārdošana ir tiešā piegādes forma, kas pārliecina klientu iegādāties preci. Tirdzniecības aģenti personīgi tiekas ar klientu vai kontaktējas pa telefonu. Galvenā tiešas pārdošanas priekšrocība ir iespēja pielāgot informāciju konkrētam pircējam, viņa vēlmēm un vajadzībām. Tiešas sarunas laikā var nekavējoties atbildēt uz jautājumiem, reaģēt un klienta iebildumiem.
Tiešas pārdošanas posmi:
• Potenciālā pircēja atrašana un novērtēšana
Informāciju par pircējiem var iegūt žurnālos, telefongrāmatās, avīzēs un kontaktējoties ar organizācijām, kā arī apmeklējot dažādas iestādes.
• Sagatavošanās vizītei
Pirms katras vizītes jāsagatavo uzdevums: novērtēt potenciālo klientu, iegūt informāciju, pārdot. Var arī izmantot oficiālos informācijas avotus, lai labāk izprastu pircējus.
• Pieeja klientam
Ir jāzina, kā sagaidīt klientu, lai sāktu veiksmīgu darījumu. Iespaidu atstās gan aģenta ārējais izskats, gan žesti, gan sarunas sākums un turpinājums. Aģentam ir jābūt uzmanīgam un pieklājīgam.
• Preces prezentācija un demonstrēšana
Aģents stāsta par preci, demonstrē to un paskaidro, kā, pērkot šo preci, var nopelnīt vai ietaupīt naudu.
• Preces šaubu novēršana
Ja rodas šaubas, tad aģentam jāturpina pozitīvas pieejas līnija, jālūdz izskaidrot šaubu iemeslus un jāatspēko tie.
• Darījuma noslēgšana
Aģenti var arī nenonākt līdz darījuma slēgšanai vai arī var neprast noslēgt darījumu. Tiešā pārdošana būs efektīva tikai tad, ja darījums tiks noslēgts. Aģents nav psiholoģiski nobriedis savai darbībai, jūtas vainīgs, ka it kā uzspiež darījumu klientam.
• Pēcpārdošanas servisa nodrošināšana
Ja darījums apmierinās pircēju, veidosies ilgtermiņa darījumu attiecības un pārdevējs var cerēt uz atkārtotu pirkumu.

28. Uzņēmumā pielietojamās preču virzīšanas metodes. Secinājumi un priekšlikumi.
Secinājumi par SIA „Merida - Latvija”
• SIA „Merida” ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kas īpašuma forma ir privātais īpašums.
• Uzņēmums atrodas vairākas valstīs: Slovākija, Čehija, Ungārija, Polija, Ukraina, Baltkrievija. Krievija, Lietuva un Latvija.
• Latvijā ir tikai viena telpa ar noliktavu, kura dalās uz istabām.
• Preces transportēšanai izmanto gaisa un auto transportu. Lai pārvāktu preces vai izejvielas no vienas noliktavas uz otru, ražotājs izmanto paletes.
• „Meridai” ir ļoti plašs sortiments un ļoti laba kvalitāte.
• Preces ir iesaiņotas tekstilmateriāla un kartona kastes.
• SIA „Merida-Latvija” ir viena līmeņa kanāls, jo ir viens starpnieks. Uzņēmumā nav mazumtirdzniecības veikalos, jo pircēji pērk produkciju vairumtirdzniecības veikalos.
• firma „Merida” Latvijā nav populāra, jo īpaši nepiedalās akcijas, pasākumos
• „Merida” izmanto preču degustēšanu
• Vienīgas pakalpojums, kas piedāvā „Merida – Latvija”ir produkcijas pasūtīšana.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1112314
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register