Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:832788
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums un tā darbības specifika    5
1.1.  Uzņēmuma darbības forma un virzieni    5
1.2.  Likumdošanas normatīvie akti uzņēmuma darbībā    7
2.  Uzņēmuma iekšējā vide    9
2.1.  Iekšējās vides elementu raksturojums    9
2.2.  Iekšējās vides elementu savstarpējās mijiedarbības analīze    12
3.  Vadītāja darbības principi un vadīšanas funkcijas    13
3.1.  Vadīšanas funkciju īstenošana uzņēmumā    13
3.2.  Vadītāja darbības analīze    15
3.3.  Lēmumu pieņemšanas process uzņēmumā    18
4.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    20
4.1.  Darbs ar klientu uzņēmumā    23
4.2.  Partnerattiecību raksturojums    25
4.3.  Konkurentu analīze un uzņēmuma konkurētspēja    27
5.  Uzņēmuma iekšējā un ārējā komunikācijas sistēma    28
5.1.  Komunikācijas veidi uzņēmumā    28
5.2.  Organizācija un sociālā atbildība    30
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantoto avotu saraksts    32
Extract

Uzņēmējdarbības pamatā ir personīgās intereses, kuras realizējot neapzināti tiek apmierinātas visas sabiedrības vajadzības. Uzņēmējdarbība ir īpašs domāšanas un dzīves veids, netradicionālu risinājumu meklēšana, jaunu tehnoloģiju ieviešana un jaunu tirgu meklēšana.[1;1]
Uzņēmējdarbība ir ekonomiska, tiesiska un morāla kategorija, kurā ir savi rakstīti un nerakstīti likumi, savstarpējo attiecību ētika un kura ir jebkuras valsts tautsaimniecības pamats. Tās aktivitāte un veiksme nosaka dzīves līmeni valstī. Katra sekmīga peļņu nesoša uzņēmuma izveidošana dod sabiedrībai savus pozitīvus labumus - gan uzņēmuma īpašnieki gūst peļņu (kā ienākumu no savām uzņēmēja spējām), kuru izmanto savām personīgajām vajadzībām un sava uzņēmuma attīstībai, gan uzņēmums nodrošina ar darba vietām zināmu skaitu iedzīvotāju, līdz ar to samazina bezdarba līmeni, gan uzņēmums maksā nodokļus, līdz ar to palielina valsts budžeta ieņēmumu daļu, kā arī palielinās iekšzemes kopprodukts, līdz ar to valstī ceļas dzīves līmenis.[1;1]
Uzņēmuma vadības kvalifikācijas prakses veikšanai praktiski tika pētīts uzņēmuma vadīšana gaļas pārtikas tirdzniecības uzņēmumā SIA „xxxx”.
Darba autore ir izstrādājusi prakses darbu par SIA „xxxxx”, lai noskaidrotu uzņēmuma darbībā pielietotās metodes. Darbā tiek apskatīti uzņēmējdarbību ietekmējošie faktori, veikta uzņēmuma pamatelementu izpēte, veikta grāmatvedības politikas izpēte, novērtēti uzņēmuma kvalitatīvie un kvantitatīvie rādītāji, kā arī uzņēmumā pielietotās uzņēmējdarbības aktivitātes.
Prakses darba mērķis ir sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību uzņēmumu un iestāžu vadīšanas specialitātē.
Lai sasniegtu mērķi tiek izvirzīti šādi uzdevumi:
1.Raksturot prakses uzņēmuma darbības formu, veidu, nozari, kurā tas darbojas.
2.Iepazīties ar likumdošanas aktiem, kas saistoši uzņēmuma darbībai un ir būtiski vadot organizācijas darbu.
3.Iepazīties, grafiski attēlot un analizēt konkrētā uzņēmuma iekšējo vidi.
4.Raksturot un analizēt organizācijas augstākā līmeņa vadītāja darbības principus un pienākumu deleģēšanas mehānismu, īstenojot vadīšanas funkcijas.
5.Veikt vadītāju (funkcionālo, produktu, reģionālo) darbības analīzi un novērtējumu.
6.Iepazīties un analizēt organizācijas ārējo vidi.
7.Raksturot un analizēt iekšējās un ārējās komunikācijas sistēmas efektivitāti organizācijā.
8.Formulēt un pamatot organizācijas nostāju sociālās atbildības jautājumā.


Uzdevumu veikšanai tiks izmantoti dati no uzņēmuma praktiskās darbības, zinātniskās literatūras un dažādu avotu analīze.
Strādājot pie kvalifikācijas darba, autore izmantoja vairākas pētīšanas metodes: zinātniskās literatūras un dažādu avotu analīze, kā arī pirmreizējas un otrreizējas informācijas vākšanu, to apstrādi un analīzi.
Mērķa sasniegšanai un uzdevumu veikšanai tika izmantoti dati no uzņēmuma praktiskās darbības.
Pētījuma periods ir laika posms 2005.lidz 2008.gada pārskats. Apkopotie dati kalpos par pamatu turpmākās uzņēmējdarbības attīstības gaitai. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register