-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports25 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 5 | |
1. | Informācija par uzņēmumu | 6 |
1.1. | Uzņēmuma vēsture pašreizējā darbība | 7 |
2. | Produkcija | 9 |
2.1. | Preces | 10 |
2.2. | Cenu politika | 11 |
3. | Tirgus analīze | 13 |
3.1. | Tirgus attīstības tendences | 13 |
3.2. | Galvenie konkurenti | 14 |
4. | Mārketinga stratēģija | 15 |
4.1. | Reklāmas un sabiedriskā viedokļa veidošana | 15 |
4.2. | Realizācijas kanāli | 17 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšana | 18 |
5.1. | Uzņēmuma struktūra | 18 |
5.2. | Izvietojums | 20 |
5.3. | Uzņēmuma sadarbības partneri | 21 |
6. | Risks un problēmas | 23 |
6.1. | Uzņēmuma SVID analīze | 24 |
7. | Finansu informācija | 27 |
7.1. | Likviditātes rādītāji | 28 |
7.2. | Uzņēmuma līdzekļu aprites rādītāji | 30 |
7.3. | Rentabilitāte | 31 |
8. | Secinājumi | 33 |
9. | Izmantotā literatūra | 34 |
10. | Pielikumi | 35 |
Secinājumi
1. Uzņēmums SIA „SPORTLAND” ir atpazīstams netikai Latvijā, bet arī Igaunijā, Lietuvā un Krievijā.
2. Uzņēmums SIA „SPORTLAND” savā ikdienas darbībā pielieto visus populārākos noieta stimulēšanas pasākumus tirdzniecības uzņēmumu vidū, kuru galvenais uzdevums ir uzlabot kopējo uzņēmuma tēlu un palielināt preču noietu;
3. Uzņēmuma klientu pirkuma izdarīšanas biežums nav visai liels, pie tam ir tendence samazināties, turklāt viena pircēja veiktā pirkuma apjomi ir zemi;
4. Atzinīgi tiek vērtēts radio SWH un Eiropas Hītu radio, kā informācijas nodošanas kanāli, savukārt nelietderīgi ir pārraidīt informāciju LTV1 kanālā, kā arī nepieciešama mājas lapas popularizēšana un reklāmas attīstība internetā, kā arī jāattīsta mobilā marketinga sniegtās priekšrocības;
5. Uzņēmumam nav daudz konkurentu.
6. Uzņēmumā ir augsta līmeņa apkalpošanas kvalitāte un cienījamais uzņēmuma tēls ir veiksmīgs instruments cīņā ar konkurentiem, taču pie tā ir jāstrādā katru dienu.
7. Ir pamats uzskatīt, ka patērētāju iepirkšanās SPORTLAND veikalos vairs nav iedomājama bez sezonas izpārdošanām un cenu atlaidēm. Tas grauj uzskatu par preču patieso vērtību un arī par uzņēmuma patiesajiem nodomiem;
…
Ievads Saturs 1.Informācija par uzņēmumu 1.1.Uzņēmuma vēsture pašreizējā darbība 2. Produkcija 2.1. Preces 2.2 Cenu politika 3. Tirgus analīze 3.1. Tirgus attīstības tendences 3.2. Galvenie konkurenti 4. Mārketinga stratēģija 4.1. Reklāmas un sabiedriskā viedokļa veidošana 4.2. Realizācijas kanāli 5. Uzņēmuma funkcionēšana 5.1. Uzņēmuma struktūra 5.2. Izvietojums 5.3. Uzņēmuma sadarbības partneri 6. Risks un problēmas 6.1. Uzņēmuma SVID analīze 7. Finansu informācija 7.1.Likviditātes rādītāji 7.2. Uzņēmuma līdzekļu aprites rādītāji 7.3. Rentabilitāte 8. Secinājumi 9. Izmantotā literatūra 10. Pielikumi
- Kvalifikācijas prakses atskaite
-
Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports25 Marketing, Advertising, Business, Management
- Prakses atskaite
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for secondary school45
-
Prakses atskaite
Practice Reports for secondary school27
-
Kvalifikācijas prakses dienasgrāmata - atskaite
Practice Reports for secondary school23
-
Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite
Practice Reports for secondary school12
-
Kvalifikācijas prakses atskaite. Profesija - sekretāre
Practice Reports for secondary school37
Evaluated!