Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,66 (12%)
Discounted price*:
4,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:883866
Evaluation:
Published: 21.12.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Informācija par uzņēmumu    6
1.1.  Uzņēmuma vēsture pašreizējā darbība    7
2.  Produkcija    9
2.1.  Preces    10
2.2.  Cenu politika    11
3.  Tirgus analīze    13
3.1.  Tirgus attīstības tendences    13
3.2.  Galvenie konkurenti    14
4.  Mārketinga stratēģija    15
4.1.  Reklāmas un sabiedriskā viedokļa veidošana    15
4.2.  Realizācijas kanāli    17
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    18
5.1.  Uzņēmuma struktūra    18
5.2.  Izvietojums    20
5.3.  Uzņēmuma sadarbības partneri    21
6.  Risks un problēmas    23
6.1.  Uzņēmuma SVID analīze    24
7.  Finansu informācija    27
7.1.  Likviditātes rādītāji    28
7.2.  Uzņēmuma līdzekļu aprites rādītāji    30
7.3.  Rentabilitāte    31
8.  Secinājumi    33
9.  Izmantotā literatūra    34
10.  Pielikumi    35
Extract

Secinājumi
1. Uzņēmums SIA „SPORTLAND” ir atpazīstams netikai Latvijā, bet arī Igaunijā, Lietuvā un Krievijā.
2. Uzņēmums SIA „SPORTLAND” savā ikdienas darbībā pielieto visus populārākos noieta stimulēšanas pasākumus tirdzniecības uzņēmumu vidū, kuru galvenais uzdevums ir uzlabot kopējo uzņēmuma tēlu un palielināt preču noietu;
3. Uzņēmuma klientu pirkuma izdarīšanas biežums nav visai liels, pie tam ir tendence samazināties, turklāt viena pircēja veiktā pirkuma apjomi ir zemi;
4. Atzinīgi tiek vērtēts radio SWH un Eiropas Hītu radio, kā informācijas nodošanas kanāli, savukārt nelietderīgi ir pārraidīt informāciju LTV1 kanālā, kā arī nepieciešama mājas lapas popularizēšana un reklāmas attīstība internetā, kā arī jāattīsta mobilā marketinga sniegtās priekšrocības;
5. Uzņēmumam nav daudz konkurentu.
6. Uzņēmumā ir augsta līmeņa apkalpošanas kvalitāte un cienījamais uzņēmuma tēls ir veiksmīgs instruments cīņā ar konkurentiem, taču pie tā ir jāstrādā katru dienu.
7. Ir pamats uzskatīt, ka patērētāju iepirkšanās SPORTLAND veikalos vairs nav iedomājama bez sezonas izpārdošanām un cenu atlaidēm. Tas grauj uzskatu par preču patieso vērtību un arī par uzņēmuma patiesajiem nodomiem;

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kvalifikācijas prakses atskaite”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/883866

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register