Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:891570
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.05.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Organizācijas saimnieciskā darbība    4
1.1.  Pēdējo trīs gadu darbības rezultāti    4
1.2.  Attīstības gaita un tendences    5
1.3.  Pārdošanas organizācija    6
2.  Organizācijas mārketinga darbība    7
2.1.  Mārketinga funkcijas    7
2.2.  Mērķauditorija    7
2.4.  Konkurenti un konkurentspēja    7
2.5.  Preču raksturlielumi un apgrozījums    8
2.6.  Preču cenas un veidošānas principi    9
2.7.  Vieta un preču sadales kanāls    10
2.8.  Mārketinga komunikācijas efektivitāte    10
2.9.  Zīmols un tā atpazistamība    10
3.  Mārketinga audita izziņa    11
  Secinājumi un priekšlikumi    21
Extract

Kopsavilkums
Analizējot augstāk minētos faktus autors secināja, ka uzņēmumam trūkst mārketinga aktivitātes, lai popularizētu savu zīmolu un piesaistīt vairāk potenciālus klientus. Augstāk tika secināts, ka pēdējo trīs gadu laikā veikala peļņa ir samazinājusies, galvenokārt jauno konkurētspējīgo līdzīgo uzņēmumu paradīšanas dēļ. Uzņēmums ir konkurētspējīgs, tomēr konkurenti ir stipri, tāpēc ir svarīgi veikt to sortimentu un cenu analīzi un pilnveidot savējo. Pašlaik uzņēmums galvenokārt izmanto tiešo pārdošanu, lai pārdotu savas preces, bet ar to ir pamaz. Daudz Ventspils pilsētas iedzīvotāju nezina, ka uzņēmums X piedāvā ne tikai ziedus, bet arī daudzveidīgo dāvanu sortimentu, tāpēc lai uzlabotu uzņēmuma darbību un informēt pēc iespējas vairāk klientus ir svarīgi pielietot digitāla mārketingu, it īpaši pilnveidot sociālo tīklu mārketingu, jo tā būs liela priekšroka konkurentu starpā, konkurenti nepielieto to. Uzņēmums X 2015. gadā tika izveidots konts Instagram vietnē, ar kuras palīdzību tika sasniegts jauns klientu loks, tomēr pašlaik šī lapa nav aktīva. Tāpēc uzņēmuma vadībai ir jāatsāk un pastiprināti jāattīsta digitālais mārketings, jo ar to palīdzību uzņēmums piesaistīs jaunu pastāvīgu klientu loku. Šīs problēmas risināšanai ir jāpiesaista jauno darbinieku, kas labi orientējas mūsdienu tehnoloģijās vai to darīt pašai veikala īpašniecei vai darbiniekam par papildus samaksu. Kā arī autors rekomendē uzņēmumam uztaisīt mājaslapu jeb interneta veikalu, kur pircēji ērtāk un vieglāk varētu veikt pirkumus un atrast nepieciešamu informāciju par uzņēmumu. Uzņēmumam ir liela priekšroka – kvalitatīvi darbinieki, daudzveidīgs sortimentu klāsts un laba ziedu izturība un kvalitāte. Ir svarīgi to pareizi pasniegt un reklamēt potenciālajiem klientiem ar digitālo mārketingu palīdzību. Kā arī autors piedāvā uzņēmumam taisīt atlaides uz konkrētu preču grupu, piemēram, par pirkumu vairumā, par apmaksu skaidrā naudā vei pasīva sezonas laikā, kad preces pērk mazāk par vidējo rādītāju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1385894
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register