Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:965677
 
Evaluation:
Published: 31.05.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Z/S XXX uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma struktūra    5
3.  Mārketinga mērķu un uzdevumu analīzes kritēriji    6
4.  Uzņēmuma mērķa tirgus analīze    9
5.  Mārketinga pētījumu metodes    10
6.  Uzņēmuma SVID analīze    11
6.1.  SVID analīze Z/S “XXX”    11
7.  Uzņēmuma produkta pozicionēšana    14
8.  Uzņēmuma konkurenti    15
8.1.  Konstatētās problēmas un priekšlikumi uzņēmuma mārketinga darbības uzlabošanai    16
9.  Graudkopības nozare tirgū, ražība    17
9.1.  Latvijā    17
9.2.  Eksports    17
10.  Uzņēmuma virzīšanas pasākumu izpēte, analīze un izstrāde    19
  Secinājumi    20
  Literatūras saraksts    21
11.  Pielikumi    22
  Ievads    24
12.  Uzņēmuma struktūra    25
13.  Konkurentu izpēte un analīze    26
13.1.  Netieši ietekmējošo faktoru raksturojums Z/S “XXX"    28
14.  Produkcijas pārdošanas cenu izmaiņu salīdzinājums , ietekmējošie faktori    30
15.  Reklāma    32
15.1.  Reklāmas budžets    33
15.2.  Z/S “ XXX” izmantoto mārketinga pakalpojumu raksturojums    33
16.  Z/S “XXX” produktu marķējums, dizains, iepakojums    34
16.1.  Ilgtspējīgs iepakojums    36
17.  Uzņēmuma virzīšanas pasākumu izpēte, analīze un izstrāde    38
18.  I un II prakse vietā Z/S “XXX“ , mārketinga darbu salīdzinājums    40
19.  Secinājumi    41
20.  Kvalifikācijas darba izstrāde    42
21.  Literatūras saraksts    43
22.  Pielikumi    44
Extract

Par prakses vietu ir izvēlēta Zemnieku saimniecība “XXX” ( turpmāk tekstā- Z/S “XXX”) Prakses vietas izvēle notika pamatojoties uz to, ka uzņēmuma atrašanās vieta ir ļoti tuvu manai dzīvesvietai, kā arī uzrunāja ZS “XXX” uzņēmējdarbības veids, kas pamatā balstīts uz saimniekošanu bioloģiski. Pēc nosūtītā pieprasījuma saimniecībai par prakses vietu, uzņēmuma vadība tuvākajā laikā sazinājās ar mani un sniedza man prakses iespēju praktizēties.

Mērķis: Koledžā iegūto teorētisko zināšanu pielietošana praktiskajā darbā, lai spētu pilnveidot saskarsmes prasmes un iemaņas, apgūt pamatiemaņas mārketinga procesos, pārbaudīt savu atbilstību, sagatavotību un piemērotību izvēlētajai profesijai.
Uzdevumi:
1. Uzņēmuma mārketinga darba izvērtēšana, izsprašana;
2. Uzņēmuma mārketinga mērķu, uzdevumu un mērķa tirgus izpēte un analīze;
3. Mārketinga pētījumu metožu izpēte uzņēmumā, noteikt pētījumu nepieciešamību;
4. Uzņēmuma konkurentu analīze un izpēte;
5. Uzņēmuma produktu / pakalpojumu izpēte, analīze to virzīšanas pasākumi, plāna izstrāde;
6. Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus uzņēmuma mārketinga darba uzlabošanai;
7. Salīdzināt divu dažādu organizāciju mārketinga procesus;
8. Uzsākt materiālu apkopošanu kvalifikācijas darbam.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register