Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,45 (18%)
Discounted price*:
2,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:992257
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2008.g. - 2009.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Muzeju pedagoģiskā darba galvenie uzdevumi    3
2.  Anketēšanas rezultāti    4
3.  Trīs muzeju salīdzinājumi un to pedagoģiskā darba analīze    5
4.  Kopsavilkuma analīze    7
5.  Secinājumi    9
6.  Uzdevumu lapas ideja un mērķis    10
Extract

Secinājumi
1. Ļoti svarīgi ir piedāvāt visādas pedagoģiskās programmas, jo tās attīsta skolēnu prātus, tās pilnveido viņu latviešu valodu, lasīšanas prasmi un literāro valodu.
2. Pedagoģiskās programmas mērķis ir parādīt skolēniem agrāko laiku dzīvošanas īpatnības, cilvēku izturēšanos, tajās tiek pastāstīts par agrāko laiku priekšmetiem u.c lietām, kā arī par paša rakstnieka dzīvošanas stilu.
3. Pēc aptaujām var spriest, ka cilvēki diezgan reti apmeklē muzejus, lai gan to vajadzētu darīt biežāk.
4. Muzejiem vajadzētu vairāk veidot pedagoģisko darbu pasākumus un tos vairāk popularizēt. Piedāvād daudzas jaunas atrakscijas un spēles, jo pēc veiktās aptaujas retais tikai ir bijis uz kādu no šiem pasākumiem. Kā viens no iemesliem varētu būt tas, ka nav pietiekoši daudz informācijas par to.
5. Pozitīvi ir tas, ka cilvēkiem ir iespēja apskatīt, kā rakstnieks ir dzīvojis, apskatīt viņu mājas un uzzināt, kas atradies istabās un kā rakstnieks ir strādājis.
6. Muzejiem vajadzētu vairāk izlikt informācijas internetā un veidot vairāk afišu, jo vairums cilvēkus par jaunām izstādēm uzzina tikai no draugiem.
7. Cilvēki tiek labi informēti par Muzeja nakts pasākumiem, jo pēc aptaujāto atbildēm, lielākā daļa tajā ir piedalījušies.
8. Iepriecinoši ir fakts, ka lielākā daļa aptaujāto – 70% dodas uz muzejiem lai izglītotos. Tā arī vajadzētu turpināt, jo uz muzejiem jau nejiet tikai izklaides dēļ, bet arī tādēļ, lai uzzinātu ko jaunu un pilnveidotu jau esošās zināšanas.
9. Daudzi muzeji ikdienā piedāvā visādas atrakcijas bērniem vai visai ģimenei. Muzejos ir padomāts par visādu vecuma grupu cilvēkiem.
10. Neskatoties, ka muzejus cilvēki apmeklē viai reti, bet ja tomēr aiziet, tad visbiešāk pēc apmeklējuma viņi jūtas apmierināti, tātad muzejos ir realizēta pozitīva gaisotne, lai cilvēks tā justos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,11 €
Work pack Nr. 1335986
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Muzeju prakse. Trīs muzeju salīdzinājums. Uzdevumu lapa”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/992257

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register