Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,34 (17%)
Discounted price*:
1,65
Purchase
Add to Wish List
ID number:179315
Evaluation:
Published: 17.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Vidusskola    3
1.1  Stundu hospitācija un skolotāja darba novērtējums. Plusi un mīnusi    3
1.2  Mācību ekskursijas izmantošanas prakse (reālās iespējas)    4
1.3  Materiāli tehniskā bāze, nodrošinājums. Problēmas    4
1.4  Centralizēto eksāmenu ietekme uz skolotāja un skolēnu darbu    5
2.1  Referātu daudzveidīgās formas, to nozīme un izpildes kritēriji    6
2.2  Mācību ekskursijas izmantošana praksē (reālās iespējas)    6
2.3  Materiāli tehniskā bāze, nodrošinājums. Problēmas    7
2.4  Vērtēšanas problēmas, principi    7
  Kopsavilkums    8
Extract

Zvans. Skolēni izskrien ārā no klases. Pēc brīža arī skolotāja iznāk no tās. Ir sācies starpbrīdis. Nākamā klase (11.klase) jau ieiet telpā un gatavojas nākamai stundai.
Ir noskanējis zvans uz stundu. Klase, ienākot skolotājai, apklust. Tas ir gadu gaitā iegūts respekts.
Skolēni atver savus pierakstus un ir gatavi darbam. Skolotāja stundas ievadā nosauc tēmu, par ko stāstīs. Skolotā stāsta. Lietas, ko būtu ieteicams pierakstīt, viņa īpaši pasaka. Ņemot vērā klasi, kurā skolēni mācas, skolotājam nevajag diktēt. (Piemēram, ja tā būtu kāda no pirmajām pamatskolas klasēm, skolotājas dikcija būtu līdzīga kā latviešu valodas stundās, kad bērni raksta diktātu. Šajās klasēs skolotāja atzīmē, kad nevajag pierakstīt.) Vadot stundu kā stāstījumu, skolotāja pieradina audzēkņus pašiem izlemt, kas no stāstītā ir svarīgs, un pierakstīt to.
Ir daži skolēni, kas neskaidrās lietas pārjautā. Daži uzdod padziļinātus jautājumus. Stundas notiek 18. novembra gaidās. Stundas „Latvijas tautas brīvības cīņas” laikā skolotāja stāsta par savu un līdzcilvēku gaitām šajā laikā. Skolotājas stāstījums no savas pieredzes ieinteresē skolēnus. Diskusijas veidojas pašas no sevis. Stundas plāns tiek nedaudz novirzīts, taču skolotāja neļauj skolēniem novirzīties no tēmas pavisam.
Kopumā stundas noris vienādi. Skolēni, kas grib klausīties, klausās un uzdod sev interesējošos jautājumus. Tiem, kam īpaši neinteresē stundas neklausās. Ja sāk rasties lieks troksnis, kas traucētu skolotājai stāstīt, tiek veiksmīgi pārtraukts. Skolotāja gan atzīst, ka ne vienmēr izdodas tik veiksmīgi apklusināt nemierniekus. Mēdzot būt gadījumi, ka šiem skolēniem ir jāapsola skolas direktora vai mācību pārzines apciemojumu.
Skolotāja mēdz uzdot mājas darbus darba lapu veidā. Darba lapas skolotāja lielākoties sagatavo pati. Kā vislabāko pārbaudes formu skolotāja izmanto kontroldarbus, par kuriem iepriekš skolēnus nebrīdina. Protams, skolotāja šādu pārbaudes veidu neizmanto pārsvarā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,70 €
Work pack Nr. 1185949
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Novērošanas prakse mākslas un kultūras vēstures un vēstures stundās”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/179315

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register