Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,90 (18%)
Discounted price*:
4,09
Purchase
Add to Wish List
ID number:893451
Evaluation:
Published: 28.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2011.g. - 2012.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga darbības būtība un nozīme uzņēmumā    4
1.1.  Mārketinga komplekss    4
1.2.  Mārketinga darbība mērķtirgū    7
2.  Nordea Banka un tā mārketinga darbības vērtējums    9
2.1.  Piedāvātie pakalpojumi    10
2.2.  Cenu veidošana un virzīšanas pasākumi    12
2.3.  SVID analīze    14
3.  Pētījumā izmantotās metodes    11
3.1.  Anketēšana    11
3.2.  Interneta materiālu analīze    17
4.  Nordea Bankas mārketinga darbības analīze    19
4.1.  Respondentu viedokļu analīze    19
4.2.  Interneta materiālu analīze    23
5.  Secinājumi    25
6.  Priekšlikumi    26
7.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Extract

5. Secinājumi
Banka un tās struktūra sevī ietver patērētāju vajadzību un vēlmju apzināšanu, pakalpojuma vai produkta izveidi, kā arī cenas un sadales kanālu noteikšanu. Banka ir tā darbības sfēra, kurai katrs indivīds uztic savus naudas darījumus, kā arī naudas līdzekļu uzkrājumus.
Konkurence ir uzņēmējdarbībā ir skarba. Ja tirgū ir vieta vairākiem uzņēmumiem, tajā noteikti būs konkurenti, kur katrs mēģinās palielināt savu tirgus daļu. Uzņēmumi, kuri ignorēs klienta vēlmes, cietīs neveiksmi, jo šādā situācijā noteicējs ir klients. Mārketinga speciālisti savu uzmanību velta klientiem, orientējot savu darbību uz to vēlmju un vajadzību piepildīšanu. Mārketinga sfēras darbiniekiem ir pienākums nodrošināt, lai klienta intereses būtu pirmajā vietā, kā arī citu speciālistu ziņā ir rūpēties par uzņēmumu pozitīvo bilanci un vienmerīgu ražošanas procesa izpildi. Mārketinga speciālisti labi apzinās – klients otrreiz nepirks pakalpojumu vai preci no uzņēmuma, kas piedāvā nekvalitatīvu produkciju par nepieņemamu cenu, kā arī ja nav klientu, nav arī jēgas uzņēmuma darbībai.
Galvenie secinājumi par Nordea bankas darbību būtu:
1. Nordea banka kopš 1992. gada darbojas Latvijas banku sektorā, tāpēc klientu piesaistē liela nozīme ir mārketinga aktivitātēm;
2. Komunikācija ar klientiem ir nozīmīga reklāmas pasākumu organizēšanā;
3. Katrai bankai ir atšķirīgas mārketinga stratēģijas, kas ir orientēta uz konkrētas bankas piedāvājumiem un vēlamajiem rezultātiem.
4. No aptaujas rezultātiem iespējams secināt, ka Nordea banka ir atpazīstams zīmols banku sektorā, taču citas bankas ir vairāk atpazīstamas;
5. Bankai jāpievērš lielāka uzmanība reklāmas kampaņām un vizuālā tēla veidošanai;
6. Bankai jānodrošina ne tikai sekmīga esošo klientu apkalpošana, bet arī jaunu piesaistīšana;
7. Banku darbība ir virzīta uz ienākumu maksimizāciju un risku minimizāciju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,69 €
Work pack Nr. 1352083
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Nordea bankas mārketinga darbības analīze un pilnveidošana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/893451

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register