Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:978898
 
Evaluation:
Published: 08.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas vispārīgā informācija    5
1.1.  Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas darbības forma    6
1.2.  Akadēmijas darbības nozare un veidi    6
2.  Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas iekšējā vide    8
2.1.  Personāla raksturojums    8
2.2.  Organizatorsikā struktūra, vadības līmeņi, informācijas apmaiņas sistēma    10
2.3.  Personāla vadības pamatprincipi, pienākumi un funcijas    13
3.  Akadēmijas personāla vadība    14
3.1.  Personāla dokumentācijas izstrāde, uzraudzība un klabāšana    14
3.2.  Darbinieku atlases pamatprincipi. Darbinieku motivācijas veicināšana    14
3.3.  Personāla izglītības, profesionālās pilnveides plānošana un realizācija    16
3.4.  Ierosinājumi personāla darba uzlabošanai    17
3.5.  Ar personāla vadību saistīto dokumentu projekti    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    20
  Pielikumi    21
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Prakses astkaites autore, veicot prakses pienākumus Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijā un apkopojot iegūto informāciju par augstskolu secina, ka:
1. Akadēmijas darbs pamatā ir labi organizēts
2. Personāla vadības vadlīnijas tiek realizētas atbilstoši akadēmijas darbības nozarei
3. Nepietiekami organizē personāla kvalifikācijas celšanas pasākumus darbiniekiem kuriem ir zema kvalifikācija
4. Nav izveidota motivācijas sistēma, bet ir motivējošie faktori.
5. Akadēmijā netiek pilnvērtīgi plānotas personāla rezerves
6. Netiek plānotas karjeras izaugsmes iespējas esošajiem darbiniekiem
7. Netiek veicināta sadarbība ar tādām valsts iestādēm kā Valsts nodarbinātības aģentūra

Prakses atskaites autore akadēmijai rekomendē veikt sekojošus soļus:
1. Veikt personāla plānošanu - izvērtēt to cik ilgi darbinieki plāno strādāt, cik darbinieki ir tuvu pensionēšanās vecumam un atbilstoši plānot personāla rezerves brīdim kad esošie darbinieki pārtrauks darba attiecības ar akadēmiju.
2. Motivējošos faktorus apvienot vienā motivācijas sistēmā ar mērķi atvieglot pārskatāmību.
3. Veidot un veicināt personāla kvalifikācijas celšanas iespējas darbiniekiem ar viszemāko iegūto izglītību, tas nozīmē, ka darbiniekus, kuri ir ar vidējo vai profesionālo vidējo izglītību sūtīt uz kursiem kuri atbilst darbinieka ieņemamajam amatam akdadēmijā, veidot sadarbību ar iestādēm, kuras veido un realizē mūžizglītības programmas.
4. Darbinieku novērtēšanas datus izmantot par pamatu dažādu personāla vadības sistēmu organizēšanā un veicināšanā.
5. Izveidot personāla rezervju plānošanas mehānismu.
6. Realizēt esošā personāla karjeras izaugsmes iespējas, tas nozīmē, ka pirms izsludināt konkursu ārējā vidē, šo procesu veikt iekšējā vidē.
7. Darba autore rekomendē veidot un veicināt jauno darba vietu veidošanos sadarbojoties ar Valsts nodarbinātības aģentūru. Sadarbojoties ar šo iestādi akadēmija iegūs lielisku iespēju pieņemt darbā cilvēkus, kuriem atalgojuma izmaksai valsts piešķirs finansējumu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register