-
Otrā specializācijas prakse matemātikā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Vēroto stundu analīze | 4 |
1.1. | Matemātikas stundu analīze 5. klasē | 4 |
1.2. | Matemātikas stundu analīze 7. klasē | 10 |
2. | Vērotās stundas izvērsta analīze | 28 |
3. | Īsie stundu plāni | 30 |
3.1. | Matemātikas stundu plāni 5. klasē | 30 |
3.2. | Matemātikas stundu plāni 7. klasē | 34 |
4. | Matemātikas stundas konspekts | 40 |
5. | Matemātikas stundas izvērsta analīze | 42 |
Secinājumi | 43 | |
Izmantotā literatūra un informācijas avoti | 44 |
Secinājumi
1. Plānojot mācību stundas, nepieciešams vairāk pārdomāt stundas mērķi un stundā veicamos uzdevumus mērķa sasniegšanai.
2. Mācību stundu laikā nepieciešams izmantot dažādas mācību darba organizācijas formas mācību satura apguvei. Ne tikai individuālo darbu, frontālo darbu un skolēnu patstāvīgo darbu. Nepieciešams organizēt mācību satura apguvi izmantojot pāru un grupu darbu, lai tiktu attīstītas dažādas sociālās prasmes.
3. Vadot mācību stundas nepieciešams ievērot skolēnu un skolotājas sadarbību. Ir ļoti svarīgi, lai skolēni jautātu par nesaprotamo un izteiktu savu viedokli par stundas norisi, no tā varam secināt, kam vairāk jāpievērš uzmanība plānojot nākamo mācību stundu.
4. Vadot un plānojot matemātikas stundas, nepieciešams vairāk pārdomāt, kādi uzdevumi nepieciešami stundas ievaddaļā, galvenajā daļā un nobeigumā, lai mācību saturs tiktu apgūts secīgi, skolēniem saprotami.
5. Vadot mācību stundas nepieciešams ievērot, ka jautājumi skolēniem jāformulē skaidri un saprotami. Prakses laikā ievēroju, ka dažkārt skolēni nesaprata manis uzdoto jautājumu, nevis nezināja atbildi uz to. Šādos gadījumos svarīgi, lai skolēni nebaidītos un droši pārjautātu neskaidro.
6. Prakses laikā secināju, ka labam skolotājam jābūt saprotošam, izveicīgam, atraktīvam, zinošam, pārliecinātam, drosmīgam, spējīgam uz kompromisiem. Skolotājam ar savu darbu ir „jānopelna” skolēnu cieņa, līdz ar to tiks panākta skolēnu interese iesaistīties mācību procesā un vēlme līdzdarboties gan mācību stundās, gan dažādos ārpusstundu pasākumos.
…
Otro specializācijas praksi matemātikā realizēju AAA vidusskolā, jo tā ir skola, kurā divpadsmit gadus mācījos pati. Skolā ir ļoti atsaucīgi skolotāji, kuri, ja nepieciešams, palīdz ar gudru padomu vai studiju procesā nepieciešamajiem mācību materiāliem. Prakses laikā vēroju, vadīju un analizēju mācību stundas AAA vidusskolas 5. un 7. klasē. Tika vērotas un analizētas 3 matemātikas stundas 5. klasē un 6 matemātikas stundas (3 algebras un 3 ģeometrijas) 7. klasē. Prakses laikā tika vadītas un analizētas 3 matemātikas stundas 5. klasē un 6 matemātikas stundas (3 algebras un 3 ģeometrijas) 7. klasē. Realizējot praksi, pilnveidoju prasmi rakstīt īsos stundu plānus un konspektus matemātikā, kā arī analizēt vērotās un vadītās matemātikas stundas. Plānojot un vadot mācību stundas, tika veikta pedagoģiskās darbības pašanalīze, lai veidotu izpratni un noskaidrotu, kādas pedagoģiskās kompetences nepieciešamas matemātikas skolotājam un kā tās apgūstamas darbojoties praktiski.
- Kvalifikācijas prakse pirmsskolā
- Otrā specializācijas prakse matemātikā
- Prakse pedagoģijā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakse pedagoģijā
Practice Reports for university35
-
Integrēta prakse 2007.gada ziemā 3.klasē
Practice Reports for university43
-
Prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Practice Reports for university62
-
Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē
Practice Reports for university31
-
Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā. 4.klase
Practice Reports for university75