Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:786000
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.07.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vēroto stundu analīze    4
1.1.  Matemātikas stundu analīze 5. klasē    4
1.2.  Matemātikas stundu analīze 7. klasē    10
2.  Vērotās stundas izvērsta analīze    28
3.  Īsie stundu plāni    30
3.1.  Matemātikas stundu plāni 5. klasē    30
3.2.  Matemātikas stundu plāni 7. klasē    34
4.  Matemātikas stundas konspekts    40
5.  Matemātikas stundas izvērsta analīze    42
  Secinājumi    43
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    44
Extract

Secinājumi
1. Plānojot mācību stundas, nepieciešams vairāk pārdomāt stundas mērķi un stundā veicamos uzdevumus mērķa sasniegšanai.
2. Mācību stundu laikā nepieciešams izmantot dažādas mācību darba organizācijas formas mācību satura apguvei. Ne tikai individuālo darbu, frontālo darbu un skolēnu patstāvīgo darbu. Nepieciešams organizēt mācību satura apguvi izmantojot pāru un grupu darbu, lai tiktu attīstītas dažādas sociālās prasmes.
3. Vadot mācību stundas nepieciešams ievērot skolēnu un skolotājas sadarbību. Ir ļoti svarīgi, lai skolēni jautātu par nesaprotamo un izteiktu savu viedokli par stundas norisi, no tā varam secināt, kam vairāk jāpievērš uzmanība plānojot nākamo mācību stundu.
4. Vadot un plānojot matemātikas stundas, nepieciešams vairāk pārdomāt, kādi uzdevumi nepieciešami stundas ievaddaļā, galvenajā daļā un nobeigumā, lai mācību saturs tiktu apgūts secīgi, skolēniem saprotami.
5. Vadot mācību stundas nepieciešams ievērot, ka jautājumi skolēniem jāformulē skaidri un saprotami. Prakses laikā ievēroju, ka dažkārt skolēni nesaprata manis uzdoto jautājumu, nevis nezināja atbildi uz to. Šādos gadījumos svarīgi, lai skolēni nebaidītos un droši pārjautātu neskaidro.
6. Prakses laikā secināju, ka labam skolotājam jābūt saprotošam, izveicīgam, atraktīvam, zinošam, pārliecinātam, drosmīgam, spējīgam uz kompromisiem. Skolotājam ar savu darbu ir „jānopelna” skolēnu cieņa, līdz ar to tiks panākta skolēnu interese iesaistīties mācību procesā un vēlme līdzdarboties gan mācību stundās, gan dažādos ārpusstundu pasākumos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1361541
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register