Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,58 (13%)
Discounted price*:
3,91
Purchase
Add to Wish List
ID number:627967
Author:
Evaluation:
Published: 10.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2005.g. - 2006.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Lattelecom BPO vispārējs raksturojums   
2.  Lattelecom BPO tiesiskā reglamentācija   
3.  Lattelecom BPO darba apjoma raksturojums   
4.  Lattelecom BPO struktūra, personālsastāvs, darba organizācija   
Extract

Mācību praksi laika posmā no 2006.gada 8. maija līdz 16. jūnijam izgāju savā darba vietā SIA Lattelecom BPO. Prakses vadītājs XXXXX- SIA Lattelecom BPO operatoru grupas vadītājs.
Lattelekom nav tikai balss telefonijas pakalpojumu sniedzējs, bet dinamisks uz patērētāju vajadzībām orientēts uzņēmums, kas piedāvā plaša spektra informāciju tehnoloģiju un telekomunikāciju pakalpojumus.
No 2006.gada 18.maija  SIA C1 juridiskais nosaukums tiek mainīts uz  SIA Lattelecom BPO un tāpat kā visi Lattelecom grupas uzņēmumi, savus resursus apvieno zem vienota Lattelecom zīmola.
SIA C1 īsā laika posmā ir  papildinājis savu piedāvājumu grozu ar jauniem pakalpojumiem – tirgus izpēte,  satura piegāde un reklāma, kā arī dokumentu apstrāde, digitalizācija un kredītuzraudzība. Attīstot biznesa procesu ārpakalpojumu piedāvājuma grozu, likumsakarīga ir C1 zīmola attīstība uz Lattelecom BPO, jo tā nepārprotami atspoguļo straujo biznesa izaugsmi un mērķi Lattelecom grupas komandā straujāk iekarot ārvalstu tirgus.
Pārmaiņas nosaka elektronisko sakaru nozares straujā attīstība – IT&T un mobilo sakaru biznesa saplūšana, ko savukārt virza jaunās tehnoloģijas. Nosaukuma Lattelekom BPO skaidrojums klientiem un tā „leģenda”. Saīsinājums „BPO” ir no angļu valodas (business process outsourcing), kas tulkojot ir biznesa procesu ārpakalpojumi, jo viena no Lattelekom stratēģiskajām prioritātēm ir biznesa procesu ārpakalpojumu sniegšana klientiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,76 €
Work pack Nr. 1139454
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Pakalpojumu operatora prakse uzņēmumā "Lattelecom BPO"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/627967

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register